چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عضو بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر:
فکرشهر: عضو بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر گفت: با ایجاد دهکده گردشگری در حاشیه اتوبان امام علی(ع)، 24 هزار نهال حراء و بقیه نهال‌ها از بین می‌رود...
کد خبر: ۹۰۸۲
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: عضو بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر گفت: با ایجاد دهکده گردشگری در حاشیه اتوبان امام علی(ع)، 24 هزار نهال حراء و بقیه نهال‌ها از بین می‌رود.

به گزارش فکرشهر، رشاد بالف در نشست فعالان محیط زیست که در اداره کل محیط زیست استان بوشهر برگزار شد، به اهمیت آموزش حقوق شهروندی پرداخت و اظهار داشت: اگر بخواهیم به مسائل و مشکلات جامعه برسیم در مرحله اول باید حقوق شهروندی و مسائل فردی را باید به خوبی آموزش دهیم.

بالف افزود: بنیاد رشد و اندیشه سازندگی با همکاری و حمایت مردمی 24 هزار نهال حراء در استان بوشهر از جمله بندر خمیر کاشته شده که این موضوع نشان می‌دهد که مردم به محیط زیست اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

وی اضافه کرد: تا به حال 24 هزار نهال حراء با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و 10 هزار نهال با همکاری اداره محیط زیست و بعد از آن 9 هزار نهال در حاشیه اتوبان امام علی(ع) کاشته شده است.

عضو بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه قرار بر این است که دهکده گردشگری در حاشیه اتوبان امام علی (ع) ایجاد شود، تصریح کرد: با احداث دهکده گردشگری در حاشیه اتوبان امام علی(ع) 24 هزار نهال حراء و بقیه نهال‌ها از بین می‌رود.

بالف به اهمیت زیستگاه کشتی رافائل اشاره و خاطرنشان‌کرد: کشتی رافائل به زیستگاه مصنوعی تبدیل شده و عکس‌ها، فیلم‌ها و مستندات موجود گویای این موضوع است.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر با دانشگاه خلیج فارس و اداره کل محیط زیست به وسیله داشته‌های خود اعم از فیلم، عکس و مستندات در زمینه‌های مشکلات و معضلات زیستی محیطی همکاری دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر