چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۹۰۸
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱

فکرشهر: شهردار بندر بوشهر گفت: تست چرخ و فلک این شهر با موفقیت انجام شد و پس از انجام مراحل نهایی و دریافت پروانه بهره‌برداری در آینده نزدیک به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حسین صالحیان روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: چهار الکتروموتور چرخ و فلک نصب و تست هر کدام از آنها به صورت مجزا و با موفقیت کامل انجام شده‌است.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از الکتروموتورها به تنهایی قادر به چرخاندن چرخ  فلک هستند، بیان کرد: در مرحله بعد اعوجاج‌گیری، لکه‌گیری و نورپردازی چرخ و فلک انجام و در نهایت نیز نسبت به دریافت مجوز بهره‌برداری استاندارد اقدام خواهد شد.

صالحیان ادامه داد: گرفتن مجوز بهره‌برداری چرخ و فلک شامل فرایندی پیچیده است زیراباید انواع و اقسام بارگذاری‌ها روی چرخ و فلک انجام شود و ایمنی و استاندارد آن حائز اهمیتی ویژه‌ای است.

وی افزود: بارگذاری روی چرخ و فلک حتی مقداری بیش از میزان مرحله بهره‌برداری است تا اطمینان کامل از ایمن بودن آن حاصل شود.

صالحیان ادامه داد: در این راستا از تلاش‌های مجموعه شورای اسلامی شهر بوشهر برای سرعت گرفتن روند اجرای پروژه و نزدیک شدن به مرحله افتتاح رسمی قدردانی می‌شود.

وی گفت: همچنین پروژه بوشهر به عنوان یکی از چرخ و فلک‌های بزرگ کشور می‌تواند المانی برای این شهر و فرصتی برای جذب گردشگر باشد.

صالحیان بیان کرد: این پروژه با قرارگرفتن در نوار ساحلی و در محدوده فضای سبز پارک شغاب ایجاد کننده منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز در جنوب شهر بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر