جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر گفت: بیش از 180 طرح عمرانی دهه فجر امسال در دشتستان افتتاح و عملیات اجرایی 20 طرح نیز آغاز خواهد شد.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع تصریح کرد: نام و آوازه انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت سه دهه بر طارق گیتی می درخشد.وی یادآور شد: انقلاب اسلامی به عنوان نظامی مردم سالار با تجربه ای نو و برگرفته از دین و اخلاق است و مردم این سرزمین همواره بر سرنوشت خود حاکم هستند و به آن می بالند.
کد خبر: ۹۰۹۶
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر گفت: بیش از 180 طرح عمرانی دهه فجر امسال در دشتستان افتتاح و عملیات اجرایی 20 طرح نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع تصریح کرد: نام و آوازه انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت سه دهه بر طارق گیتی می درخشد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی به عنوان نظامی مردم سالار با تجربه ای نو و برگرفته از دین و اخلاق است و مردم این سرزمین همواره بر سرنوشت خود حاکم هستند و به آن می بالند.

زارع تصریح کرد: کارگزاران دولت به خود می بالندکه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و این آزادی ارزشمند در شادمانی و شادابی مردم و شکرگزاری آنها شریک باشند.

وی بیان داشت: این ایام فرصت خوب و مناسبی است تا رمز پیروزی مردم ایران که همان وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری در اعتلا و پیروزی انقلاب اسلامی بود بهتر جلوه گر شود.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات شایسته تر، بهتر و مشارکت در افزایش عملکرد و دستاورد این نظام از سوی خدمتگزاران نظام ارزشمند است.

وی گفت: امسال با مشارکت خوب مسوولین و پیمانکاران با تخصیص بیشتر اعتبارات شرایط لازم برای اجرای پروژه ها در جای جای شهرستان فراهم شده است.

زارع اضافه کرد: فعالیت بیشتر در دولت تدبیر و امید در سال جاری با برنامه ریزی خوب دولت و تلاش و پیگیری استاندار بوشهرموجب شد تا شاهد توسعه طرح ها و بخش ها با رشد بیش از سه برابری نسبت به سال قبل باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری نهادهای انقلاب اسلامی با مردم که هر ساله به پاس این پیروزی بزرگ برگزار می شود ضروری و لازم است.

فرماندار دشتستان بر تشکیل ستاد دهه فجر در بخش ها،تدوین برنامه های فرهنگی، عشایری و ورزشی و آذین بندی شهرها و روستاها نیز تاکید کرد.

در این نشست تصمیات لازم برای برنامه ریزی جهت اجرای هر چه بهتر مراسم دهه فجر در شهرستان دشتستان اتخاذ شد.

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر