سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به گزارش شهردار بوشهر درباره آخرین وضعیت پروژه های عمرانی مصوب سال جاری این شهرداری، انحراف در بودجه مشهود است.به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز پنجشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: این انحراف بودجه هر چند می تواند به عنوان یک تخلف مطرح شود اما به معنای اختلاس نیست.وی اضافه کرد: هرچند به شهردار بوشهر دوستانه نکاتی برای اصلاح وضعیت موجود اعلام شد اما نوع برخورد وی با یکی از اعضای شورای شهر زیبنده و درشان شهردار نبود.
کد خبر: ۹۱۴۶
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به گزارش شهردار بوشهر درباره آخرین وضعیت پروژه های عمرانی مصوب سال جاری این شهرداری، انحراف در بودجه مشهود است.

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز پنجشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: این انحراف بودجه هر چند می تواند به عنوان یک تخلف مطرح شود اما به معنای اختلاس نیست.

وی اضافه کرد: هرچند به شهردار بوشهر دوستانه نکاتی برای اصلاح وضعیت موجود اعلام شد اما نوع برخورد وی با یکی از اعضای شورای شهر زیبنده و درشان شهردار نبود.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر یادآورشد : از انحرافات موجود درعملکرد عمرانی شهرداری در سال جاری، تعداد زیادی کدهای درآمدی غیرمرتبط است که نشان می دهد رعایت قوانین و دستورات بودجه ای در آن لحاظ نشده است.

وی بیان کرد: عملکرد شهرداری درآمار ریالی نباید خلاصه شود بلکه باید در شرایطی از پیشرفت فیزیکی قرار گیرد که برای مردم قابل لمس باشد.

برزگرزاده ادامه داد: بخشی از پروژه های مصوب شهرداری برای اجرا در امسال تاکنون حتی به مرحله تشریفات اداری نیز نرسیده است که نبود بودجه برای آن که توسط شهرداری به عنوان دلیل شروع نکردن پروژه به آن استناد می شود، پذیرفته نیست.

به گزارش فکرشهر، وی اظهارکرد: هر پروژه ای که در ردیف مصوب برای اجرا در یک سال در برنامه های شهرداری گنجانده می شود باید از اول سال مالی نسبت به انجام تشریفات قانونی و آغاز عملیات اجرای آن به دلیل تعیین بودجه آن از قبل اقدام شود.

برزگرزاده گفت: به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از شهردار می خواهم که سعه صدر بیشتری داشته باشد و به دلیل توهین به یکی از اعضای شورا درنشست علنی هفته گذشته این شورا از وی عذرخواهی کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر