سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۴۶۶
يکشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: امیدآفرینی در جامعه وظیفه امروز همه مسئولان است و هرکسی در هر منصب و مقام باید در این زمینه تلاش و همت مضاعف کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان دادگستری گناوه افزود: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای ارایه فعالیت‌های این قوه در مبارزه با جرایم و فساد هر چه بیشتر به مردم است.

وی گفت: با روی کار آمدن آیت الله رئیسی در قوه قضائیه سند تحول این قوه که هدف از آن عدالت و امیدواری مردم به این قوه بود، تنظیم شد و  ایشان در مدت کوتاه تحول بسیار خوبی ایجاد کردند که امید است این خط و مشی ادامه یابد.

رکنی حسینی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با رای مردم در راس قوه مجریه به عنوان رئیس جمهوری منتخب قرار گرفته  است، افزود:  قوه قضائیه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد و جرم محسوب می‌شود و خط مقدم مبارزه با فساد و جرایم در قوه مجریه است و آیت الله رئیسی با قرار گرفتن در راس آن در خط مقدم مبارزه با تخلفات قرار گرفته‌اند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: قوه قضائیه مرجع و پناهگاه مردم و دادخواهان و مظلومان است و هر کسی که مورد ظلم قرار گیرد با امید به احقاق حق خود به این دستگاه مراجعه می‌کند.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه منصب قضاوت در دیدگاه اسلام از حساس‌ترین و مهمترین و در عین حال از خطرناک‌ترین مناصب و جایگاه‌های اجتماعی در جامعه است، حسن برخورد، احترام به مردم، تکریم ارباب رجوع از وظایف همه مسئولان بویژه در قوه قضائیه است که باید به آن توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه  دشمن به دنبال تزلزل پایه‌ها و بنیان خانواده‌ها است و از طریق مختلف فضای مجازی، فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف در این زمینه  برنامه ریزی می‌کند، گفت: پرونده‌های طلاق از مهم‌ترین ورودی‌های دادگستری است که باید برای کاهش و پیشگیری از آن و سمت و سو دادن این خانواده‌ها به سازش از افراد آگاه و بانفوذ و خبره  بهره برد.

رکنی حسینی افزود:  دادگستری گناوه به رغم  مراجعه‌های زیاد مردمی، با مدیریت خوب این بخش دارای عملکرد رضایت بخشی است.

امام جمعه گناوه از  همراهی و همکاری رئیس دادگستری، دادستان، قضات و نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهرستان برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر کرد و گفت:  انتخابات ۲۸ خرداد در سطح شهرستان گناوه با تلاش همه دست اندرکاران با کمترین تخلفات و با امنیت بالا برگزار شد که قابل تقدیر است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر