پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم(ص)، نمازگزاران در نقاط مختلف استان بوشهر پس از نماز جمعه این هفته، این اهانت را محکوم کردند.به گزارش فکرشهر از مهر، تظاهرات اعتراض آمیز به هتک حرمت به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همه ما، امت محمدی و عاشق رسول الله هستیم» در سراسر استان بوشهر برگزار شد.در مرکز استان بوشهر، این تظاهرات  پس از اقامه نماز جمعه از مصلی جمعه تا میدان قدس برگزار شد که با حضور گسترده و پرشور مردم همیشه در صحنه بوشهر همراه بود.
کد خبر: ۹۱۵۸
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم(ص)، نمازگزاران در نقاط مختلف استان بوشهر پس از نماز جمعه این هفته، این اهانت را محکوم کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، تظاهرات اعتراض آمیز به هتک حرمت به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همه ما، امت محمدی و عاشق رسول الله هستیم» در سراسر استان بوشهر برگزار شد.

در مرکز استان بوشهر، این تظاهرات  پس از اقامه نماز جمعه از مصلی جمعه تا میدان قدس برگزار شد که با حضور گسترده و پرشور مردم همیشه در صحنه بوشهر همراه بود.

مردم بوشهر در این راهپیمائی با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر» و «هیهات منه الذله» خشم و نفرت خود از اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی را ابراز کردند.

در تجمع پایانی این راهپیمایی قطعنامه قرائت و شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن این اقدام موهن، همدلی مسلمان جهان علیه دشمنان اسلام خواستار شدند.

لازم به ذکر است که در همه شهرهای استان بوشهر امروز به صورت همزمان این حرکت صورت گرفت و مردم اقدام به محکوم کردن این اهانت کردند.

تجمع و راهپیمایی مردم شهرستان عسلویه پس از نماز جمعه در محکومیت اهانت به پیامبر گرامی اسلام این مراسم از محل مصلا تا بلوار امام خمینی انجام شد.

نماز گزاران با شعارهای مرگ بر فرانسه و مرگ بر صهیونیسم و آمریکا این اهانت را محکوم کرده و در بیانیه‌ای خواستار برخورد مجامع بین المللی با پدیده توهین به پیامبران و ادیان الهی شدند و بر وحدت جهان اسلام در انزجار این حرکات شوم شدند.

در خورموج نیز مردم مومن و نماز گذار شهر خورموج در پایان نماز جمعه با در دست داشتن پلاکارد و شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فرانسه » و «لبیک یا رسول الله» اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام را محکوم کردند.

در این مراسم فرماندار شهرستان دشتی، امام جمعه خورموج، مسئولین شهرستان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگان، جانبازان، آزداگان، بازاریان، بسیجیان و دیگر اقشار مردم حضور داشتند.

در گناوه نیز مردم ولایتمدار و انقلابی بندر گناوه توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کردند و راهپیمای خود را از محل مصلا تا چهار راه بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهر برگزار کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر