چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۵۸۴
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: قطعی برق در برخی محلات گناوه که روز سه شنبه رخ داد، زندگی و کار مردم را برای ساعت‌ها در این منطقه گرمسیری مختل کرد.

بر اساس فکرشهر از ایرنا، قطعی برق در میدان مرکزی شهر که مجتمع های تجاری و بازار و میوه تره بار و چندین اداره و بانک استقرار دارند، از ساعت ۷:۳۰ دقیقه آغاز و پس از چهار ساعت وصل شد اما در  منطقه نوروز آباد این شهر که جمعیتی زیاد و گمرک این بندر  را درخود جای داده است قطعی برق همچنان تا زمان ارسال خبر ادامه دارد.

 کسبه و بازاریان واقع در میدان مرکزی شهر به علت قطعی برق نتوانستند مغازه های خود را باز کنند و خدمات رسانی ادارات مستقر در این مناطق به مردم نیز متوقف شد.

شماری از شهروندان ساکن محله نوروز آباد در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی از طولانی شدن مدت قطعی برق گله مند شدند و اظهارداشتند: قطعی طولانی مدت برق آن هم در هوای گرم و شرجی بسیار سخت و دشوار است و موجب سلب آسایش آنها شده است.

مدیر اداره برق گناوه گفت: قطعی برق ربطی به نوبت بندی ندارد و به علت تعمیرات ایستگاه فوق توزیع در ورودی این شهر بوده است.

جواد عرب افزود: باتوجه به اینکه حوزه وظایف این شرکت در شهرستان امور انتقال است، دخالتی در تعمیرات ایستگاه ندارد.

وی اظهارداشت: با پیگیری های به عمل آمده از ایستگاه مربوطه، برق برخی نقاط از جمله میدان مرکزی وصل شده است اما  منطقه نوروز آباد هنوز وارد مدار نشده است.

عرب گفت: برق منطقه نوروز آباد درصورت اتمام تعمیرات وصل خواهد شد.

مدیر اداره برق گناوه  تعداد مشترکان برق این شهرستان را  ۵۳ هزار مشترک اعلام کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر