چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از اشتغال به عنوان یکی از خواسته‌های مهم مردم استان بوشهر نام برد و گفت: معضل بیکاری استان بوشهر رفع شود.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: رسول گرامی اسلام(ص) دارای جایگاه و منزلت ویژه‌ای در بین همه انبیا است.
کد خبر: ۹۱۵۹
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از اشتغال به عنوان یکی از خواسته‌های مهم مردم استان بوشهر نام برد و گفت: معضل بیکاری استان بوشهر رفع شود.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: رسول گرامی اسلام(ص) دارای جایگاه و منزلت ویژه‌ای در بین همه انبیا است.

وی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) برای نجات بشریت از سقوط به باتلاق انحراف و انحطاط و هدایت انسان به سمت کمالات و فضائل عالیه انسانی مبعوث شد، افزود: امروز ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها به شکل مدرن در اروپا که تصور می‌کنند مهد آزادی هستند به پیامبر رحمت توهین می‌کنند.

امام جمعه بوشهر به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اشاره کرد و ادامه داد: شناخت اسلام ناب محمدی(ص) و اسلامی که دشمنان دین رسول خدا طراحی کرده‌اند از جمله پیام‌های رهبری در این نامه بوده است.

استکبار جهانی در پی اجرای پروژه اسلام‌هراسی است

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در پی اجرای پروژه اسلام‌هراسی است و این اقدامات نیز در راستای همین طرح است، اذعان داشت: فتنه عظیم بین‌المللی در راه است که هدف آن الگوی تمام نمای اسلام و خاتم‌الانبیا است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه با توجه به وجود ماهیت این کشورها، مسئولان دیپلماسی کشور باید در رفتار با این مسئولان منحرف تجدید نظر کنند، افزود: طرح اسلام هراسی و رسول خدا ستیزی در دستور کار دشمنان اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امیدواریم مسئولان استان برای اجرای مصوبات موثر در استان تلاش ویژه‌ای داشته باشند و مصوبات هیئت دولت را نیز با جدیت پیگیری کنند.

استان بوشهر یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس تخریبی دارد

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از اشتغال به عنوان یکی از خواسته‌های مهم مردم استان بوشهر نام برد و اظهار داشت: نرخ بیکاری استان بوشهر مانند دیگر استان‌ها است و این موضوع به خاطر وجود این ظرفیت‌های متعدد در استان بوشهر زیبنده استان نیست.

به نوشته ی مهر، وی ادامه داد: استان بوشهر هم اکنون دارای یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس تخریبی است و نیاز است که دولت و وزارت نفت برای رفع این مشکلات هر چه سریع‌تر وارد عمل شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به نبود پارک تفریحی استاندارد در بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بانوان استان بوشهر نیز از داشتن پارک و سالن ورزشی ویژه بانوان بی بهره‌ هستند که باید برای ساخت آن اقدام شود.

وی یکی دیگر از معضلات استان بوشهر را وجود پنج کیلومتر کوچه خاکی در مرکز استان عنوان کرد و اظهار داشت: استان بوشهر در اقتصاد کشور نقشی بسیار مهم دارد و باید این مشکلات رفع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر