سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: مزرعه ای که روز گذشته درشهر بردستان از توابع این شهرستان از سوی ماموران این فرماندهی کشف و امحا شد، خشخاش نبوده بلکه نوعی گل شقایق بوده که ...
کد خبر: ۹۱۶
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: مزرعه ای که روز گذشته درشهر بردستان از توابع این شهرستان از سوی ماموران این فرماندهی کشف و امحا شد، خشخاش نبوده بلکه نوعی گل شقایق بوده که به اشتباه در گزارش ماموران انتظامی خشحاش عنوان شده است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمید خضری تنگستانی در تماس با ایرنا افزود: پس از اعتراض متهمان دستگیر شده به اقدام ماموران انتظامی در امحای باغچه گل شقایق آنها و بررسی های مجدد صورت گرفته مشخص شد باغچه گل شقایق کشف شده به دلیل شباهت زیاد به خشخاش ماموران این فرماندهی را به اشتباه انداخته است.

وی اضافه کرد: در پی مشخص شدن این موضوع که مزرعه یاد شده خشخاش نبوده متهمان دستگیر شده در این ارتباط آزاد شدند.

خضری تنگستانی با بیان این که مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر درشهرستان دیر از اولویت های نیروی انتظامی است، بیان کرد: در سال گذشته تلاش کردیم فضا برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود و در این زمینه تلاش های خوبی صورت گرفته است. 

وی گفت: در شهرستان دیّر امنیت مطلوبی حاکم است و با توجه به بافت دینی و مذهبی مردم و مراکز دینی و مذهبی همه حکایت از تدین مردم این منطقه دارد. 

خضری تنگستانی اظهار کرد: وظیفه ما اکنون برقراری امنیت ونظم عمومی و پیشگیری از وقوع جرم است و همه تلاش خود را در این ارتباط به کار خواهیم گرفت. 

شهر ستان دیر با بیش از 52 هزار نفر جمعیت در جنوب استان بوشهر واقع است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر