پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جم گفت: کمبود مربی پرورشی از مشکلات آموزش و پرورش جم است.به گزارش فکرشهر، حسین گرامی صبح امروز در آیین برگزاری کارگاه توانمند‌سازی مربیان پرورشی و مشاورین مدارس شهرستان جم اظهار داشت: مربیان پرورشی نقش بسیار مهمی در موفقیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف دارند.معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جم با بیان اینکه خداوند انسان را متعادل آفریده است که باید زمینه شکوفایی همه استعدادهای او فراهم شود افزود: بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان از جمله وظایف مربیان پرورشی در مدارس است.
کد خبر: ۹۱۶۰
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جم گفت: کمبود مربی پرورشی از مشکلات آموزش و پرورش جم است.

به گزارش فکرشهر، حسین گرامی صبح امروز در آیین برگزاری کارگاه توانمند‌سازی مربیان پرورشی و مشاورین مدارس شهرستان جم اظهار داشت: مربیان پرورشی نقش بسیار مهمی در موفقیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف دارند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جم با بیان اینکه خداوند انسان را متعادل آفریده است که باید زمینه شکوفایی همه استعدادهای او فراهم شود افزود: بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان از جمله وظایف مربیان پرورشی در مدارس است.

گرامی تصریح کرد: در حوزه معاونت پرورشی اقدامات اساسی و مطلوبی صورت گرفته که اعزام دانش‌آموزان به اردوی بنیاد علوی تهران، اعزام بیش از 800 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور و برگزاری با شکوه مسابقات فرهنگی و هنری بخشی از این فعالیت‌ها است.

معاون آموزش و پرورش شهرستان با مهم خواندن نقش مربیان پرورشی در مدارس خاطرنشان کرد: مربیان  و مشاوران باید واکنش‌های مختلف دانش‌آموزان را نسبت به مقوله تربیت بشناسند و با توجه به خواست و واکنش مربوطه اقدام لازم تربیتی و هدایتی را انجام دهند.

به نوشته ی فارس، گرامی عنوان کرد: کمبود مربی پرورشی در مدارس شهرستان از عمده مشکلات این مدیریت است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به کمبود مربی پرورشی در مدارس شهرستان با برنامه‌ریزی خوب و تلاش گروهی، اقدامات ارزشمندی در حوزه پرورشی و فرهنگی انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر