جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۶۲۹
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ۹۱ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی سرمایه‌ای در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اختصاص یافت و در ۲۰ فصل میان ۲۸ دستگاه اجرایی توزیع شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو افزود: اعتبار تملک دارایی امسال نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی دارد که برای تکمیل و شروع پروژه‌های عمرانی توزیع شده‌است.

وی با بیان اینکه در طول سال اعتبارات دیگری به شهرستان اختصاص خواهد یافت، اظهارداشت: عمده منابع پیش بینی شده اعتبار اختصاص یافته امسال برای عمران شهری، روستایی، آب، راه های ارتباطی، تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشت است.

مهرجو گفت: پارسال به رغم تنگناها و شرایط خاص تحریمی و کمبود منابع، پروژه‌های عمرانی به صورت نسبی در این شهرستان فعال بود و متوقف نشد که از جمله آنها اجرای عمران شهری و روستایی و آب و فاضلاب بود.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی گناوه افزود: تعدادی پروژه در این شهرستان امسال بویژه در حوزه راهداری با تزریق حداقل نقدینگی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به عمده خدمات صورت گرفته در طول چندسال اخیر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پوشش گازرسانی در شهر و  روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۱۰۰ درصد انجام شده است.

مهرجو  بیان کرد: باتوجه به اینکه ۷۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در سطح ملی توزیع می‌شود، مدیران دستگاه‌های  اجرایی به منظور اخذ منابع از مرکز و استفاده از ظرفیت‌های قانونی بودجه برای اجرای پروژه‌های این شهرستان بجد پیگیری کنند.

فرماندار گناوه خواستار آزادی عمل کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها برای توزیع منابع متناسب با شرایط هر منطقه و کاهش الزامات قانونی در این زمینه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر