دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۸۱۷
جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از پایانه نفتی خارگ : مطالبات و مشکلات کارکنان وزارت نفت در کمیسیون انرژی و همچنین کمیسیون های تخصصی و مرتبط مجلس بررسی شده و در چند بزودی برطرف خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از صداو سیما، فریدون حسنوند افزود: امسال نارضایتی های به حقی در باب حقوق پرسنل صنعت نفت وجود دارد که الحمدالله بین مجلس و دولت در زمینه بهبود حقوق و مزایای کارکنان اتفاق نظر وجود دارد و به زودی اقدامات لازم در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد:  مطالبات و مشکلات کارکنان خدوم صنعت نفت در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  و با همکاری ،همراهی و هم افزایی همه دستگاهها اعم از وزارت نفت ،کمیسیون های تخصصی و مرتبط مجلس و دستگاههای نظارتی اعم از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی، مرکز پژوهش های مجلس و دستگاه ها امنیتی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است .

فریدون حسنوند با اشاره به اینکه رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان صنعت نفت جزیره خارگ در خط مقدم جنگ اقتصادی ایران اسلامی در حال جهاد هستند ، گفت :

 وی اضافه کرد: پایانه نفتی خارگ یکی از  مهمترین و راهبردی ترین پایانه‌ نفتی جهان است ، در دوران تحریم تلاشگران و ایثارگران صنعت نفت در این جزیره راهبردی با مقاومت ایثارگونه خود جانانه ایستادند و صادرات نفت لحظه ای قطع نشد، این کارکنان خدوم و ولایت مدار به طرق مختلف تحریم ها را شکست دادند.

 رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: امروز هم به لطف خداوند و تلاش همه عزیران در شرکت پایانه های نفتی ایران، ذخیره سازی ، خدمات دهی به نفتکش ها با دقت و ظرفیت بالا توسط کارکنان خدوم ایران اسلامی انجام می شود .

وی در تشریح اقدامات شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان مرکز ثقل صادرات نفت کشور در حوزه دریایی و ذخیره سازی بیان داشت : خوشبختانه مدیران و مجموعه پایانه‌های نفتی ایران هوشمندانه عمل کردند و زمانی که دشمن به زعم خودش ما را تحریم کرده بود با  دانش فنی و امکانات داخلی که در اختیار داشتند به نوسازی و بازسازی تجهیزات اینجا اقدام کردند. 

حسنوند افزود: نوسازی، بهسازی، ایمن سازی تجهیزات حیاتی کشور در پایانه های نفتی ایران در زمان تحریم های ظالمانه با تکیه برتوان داخلی کشور در حال انجام است و نگاه ویژه مدیران این شرکت با آینده نگری و آینده پژوهی برای آینده صادرات نفت کشور قابل تحسین است و خوشبختانه شاهد هستیم تلاش برای بومی سازی تجهیزات در این شرکت بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

 شجاع الدین بازرگانی معاون حقوقی وامور مجلس وزارت نفت هم گفت: صنعت نفت یک صنعت تخصصی و حرفه ای بوده که مسائل و مشکلات مطرح از سوی کارکنان منطقی بوده و خواسته های به حقی است .

وی افزود: صنعت نفت ویژگی های منحصر به فردی دارد  و منحصر به فرد بودن آن در یکپارچگی آن است و تصمیمات در باره صنعت نفت باید با درک صحیح و اصولی از موضوع باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر