جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چهل وچهارمین دوره جشنواره فیلم رشد با آغاز نمایش 71 فیلم برای دانش آموزن، روزشنبه درآیینی در کانون امام خمینی (ره) بوشهر گشایش یافت.به گزارش فکرشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آیین گفت: امسال 71 فیلم درقالب جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان در 17منطقه آموزشی استان بوشهر به نمایش گذاشته می شود.اصغر حصیری با اشاره به قدمت جشنواره فیلم رشد در کشور تصریح کرد: در گذشته جوانان این آب و خاک با اسلحه در مقابل دشمن ایستادگی کردند ولی امروز با قلم و ساخت فیلم های فرهنگی در مقابل آنان قاطعانه می ایستند.
کد خبر: ۹۱۸۵
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: چهل وچهارمین دوره جشنواره فیلم رشد با آغاز نمایش 71 فیلم برای دانش آموزن، روزشنبه درآیینی در کانون امام خمینی (ره) بوشهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آیین گفت: امسال 71 فیلم درقالب جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان در 17منطقه آموزشی استان بوشهر به نمایش گذاشته می شود.

اصغر حصیری با اشاره به قدمت جشنواره فیلم رشد در کشور تصریح کرد: در گذشته جوانان این آب و خاک با اسلحه در مقابل دشمن ایستادگی کردند ولی امروز با قلم و ساخت فیلم های فرهنگی در مقابل آنان قاطعانه می ایستند.

وی اظهارکرد: با ساخت فیلم های فاخر درقالب جشنواره فیلم رشد باید به دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان این سرزمین بگوییم که ما مسلمانیم، دینمان بهترین و کاملترین دین است و در کشور امن و شیعه زندگی می کنیم.

دبیرجشنواره فیلم رشد دراستان بوشهر گفت: برای بهره مندی بیشتر دانش آموزان از جشنواره فیلم رشد تلاش می شود زمینه اکران فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی این جشنواره درمدارس بویژه در روستاها فراهم شود.

عبدالرضا امانی فر افزود: علاوه بر اکران فیلم های جشنواره فیلم رشد درمناطق 17 گانه آموزشی این فیلم ها در منطقه پشتکوه دشتستان، سنا، شنبه و منطقه پشتکوه شهرستان دشتی نیز ارایه می شود.

وی گفت: هدف ما تنها ارایه فیلم های تربیتی و علمی رشد در مدارس برخوردار نیست بلکه اولویت آموزش و پرورش در اکران فیلم های جشنواره رشد مدارس روستایی است.

به گزارش ایرنا، امانی فر یادآورشد: از هنرمندان، همکاران فرهنگی و دانش آموزانی که استعداد فیلم سازی در قالب فیلم های کوتاه و بلند دارند دعوت به همکاری می کنیم و با برگزاری کارگاه آموزشی زمینه فعالیت آنها را فراهم می کنیم.

وی گفت: امیدواریم با همکاری دانش آموزان و فرهنگیان سال آینده از استان بوشهر نیز تولیداتی در جشنواره فیلم رشد داشته باشیم.

جشنواره فیلم رشد از امروز به مدت پنج روز در استان بوشهر برپا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر