سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان از راه‌اندازی 4 کتابخانه مجهز و استاندارد در شهرستان کنگان خبر داد.به گزارش فکرشهر، رباب ارشادی‌مطلق بعد از ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه امری بسیار مهم است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا همکاری کنند.وی افزود: کنگان دارای استعدادهای درخشانی در حوزه علم و ادب و فرهنگ است و باید امکانات و زیرساخت‌های لازم را برای مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۲۱۳
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان از راه‌اندازی 4 کتابخانه مجهز و استاندارد در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رباب ارشادی‌مطلق بعد از ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه امری بسیار مهم است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا همکاری کنند.

وی افزود: کنگان دارای استعدادهای درخشانی در حوزه علم و ادب و فرهنگ است و باید امکانات و زیرساخت‌های لازم را برای مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی فراهم کنیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان از راه‌اندازی 4 کتابخانه مجهز و استاندارد در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود در شرایط کنونی و با تلاش و فعالیت انجام گرفته، تعداد 4 کتابخانه عمومی مجهز و استاندارد در شهرستان فعال است که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

ارشادی‌مطلق تصریح کرد: در شرایط فعلی همچنین بیش از 3 هزار نفر از مردم که عمدتا جوانان هستند عضو رسمی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بوده و از این اماکن فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی خواستار افزایش نیرو در کتابخانه‌های عمومی کنگان شد و اظهار داشت: سرعت بخشیدن در پرداخت عوارض نیم درصد توسط شهرداری‌ها و کمک به تجهیز کتابخانه‌های عمومی نیز باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به نوشته ی فارس، معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان نیز از تخصیص 50 میلیون تومان به کتابخانه شهدای هسته‌ای تمبک خبر داد و گفت: امسال از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی 500 میلیون ریال به تجهیز کتابخانه شهدای هسته‌ای تمبک تخصیص داده شد.

عباس پاریابی از افتتاح کتابخانه عمومی سیراف تا شش ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: این کتابخانه از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است و امیدواریم تا شش ماه آینده مورد بهره‌برداری رسمی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر