سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۱۴۰
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: فیلمبرداری فیلم کوتاه " صید " در گناوه به نویسندگی و کارگردانی "فرزاد دشتی زاده" و به همت موسسه فرهنگی هنری "مختص" برای اکران در جشنواره‌های داخلی و خارجی به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر، مدیر  داخلی موسسه فرهنگی هنری مختص گناوه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فیلم صید اولین تجربه فیلم سازی  فرزاد دشتی زاده از هنرمندان و مجسمه سازان با افتخار گناوه‌ای است که مراحل فیلمبرداری آن توسط این موسسه  پایان یافت.

مریم میری افزود: کارهای پیش تولید این فیلم در اسفند ماه پارسال آغاز شد و در نهایت در هفته جاری، فیلمبرداری آن با یک تیم کامل حرفه ای کلید خورد و به پایان رسید.

وی گفت: این فیلم داستانی در فضای بومی فیلمبرداری شده و یک فیلم مفهومی است که در خلاصه داستان آن آمده است "انسان ماهی کوچک را طعمه کرد برای صید ماهی بزرگ و دریا ماهی بزرگ‌تر را برای صید انسان ".

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: موسسه فرهنگی هنری مختص از مراکز هنری مجوزدار و فعال در این منطقه است.

علیرضا سبحانی افزود: این موسسه در زمینه برپایی کارگاه‌های آموزشی فیلمسازی فعالیت دارد و برای تولید فیلم صید هماهنگی‌های لازم را با این اداره به عمل آورد و  قرار است در جشنواره‌های داخلی و خارجی اکران شود.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم، آمنه عمادی به عنوان تهیه کننده، دستیار کارگردان و  برنامه ریز  مریم میری، منشی صحنه  مرضیه ورامینی، مدیر فیلمبرداری سید نواب موسوی، دستیار اول فیلمبردار میلاد بحرینی، دستیار دوم فیلمبردار علیرضا شهابی، صدابردار ، علیرضا قاسمی نژاد، گریم سحر ذعاب، عکاسان دانیال عرب زاده و صادق فولادچنگ ، دستیاران صحنه  سید احمد گمارونی و  سید میلاد موسوی، تدارکات،  سیده شریفه موسوی و  سید امیر محمد گمارونی، بازیگران  آریا دریایی و   صادق کشت ورز و مصطفی زارعی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر