دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: این شهرستان با داشتن زمینه های مختلف در عرصه های کشاورزی، دریانوردی، صنعت و معدن و واحدهای تولیدی زمینه مناسبی برای فعالیت مرکز رشد علم و فناوری دارد.به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا ترک زاده در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری شهرستان تنگستان افزود: نخستین مأموریت مراکز رشد در سطح شهرستان ها تأمین زیرساخت و ایجاد بستری مناسب برای خدمات فنی و تخصصی است.
کد خبر: ۹۲۵۱
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: این شهرستان با داشتن زمینه های مختلف در عرصه های کشاورزی، دریانوردی، صنعت و معدن و واحدهای تولیدی زمینه مناسبی برای فعالیت مرکز رشد علم و فناوری دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا ترک زاده در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری شهرستان تنگستان افزود: نخستین مأموریت مراکز رشد در سطح شهرستان ها تأمین زیرساخت و ایجاد بستری مناسب برای خدمات فنی و تخصصی است.

وی تجاری سازی علم و فناوری را به عنوان دومین مأموریت مراکز رشد برشمرد و افزود: با ایجاد مراکز رشد و واحدهای فناوری می توان شرایط را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی با بازار کار فراهم کرد و در راستای تجاری سازی و تولید ثروت هم اقدام کرد.

ترک زاده ابراز امیدواری کرد با توجه به امکاناتی که از سوی فرمانداری تنگستان به ویژه در زمینه اعطای ساختمان و تجهیزات اداری در سال جاری فراهم شده شاهد فعالیت تخصصی این مرکز بیش از گذشته باشیم.

فرماندار تنگستان در پایان سخنانش فعالیت شش ماهه آقای باشی رییس مرکز رشد تنگستان را در جهت اخذ موافقت اصولی از وزارت علوم و تحقیقات و همچنین فعالیت های مستمر و ارتباط وی با دستگاه های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه ها در سطح شهرستان مورد تقدیر و قدردانی قرار داد.

رییس پارک علم و فناوری استان بوشهر نیز بر حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 60 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان بوشهر فعالیت کردند که مجموع درآمد آن ها حدود 30 میلیارد تومان بوده است.

حبیب رستمی افزود: طی سال های 91 و 92 قریب به 200 شغل مستقیم در راستای فعالیت شرکت های دانش بنیان زیرمجموعه پارک علم و فناوری در استان ایجاد شده است.

وی مرکز رشد علم و فناوری تنگستان را از مراکز موفق استان برشمرد و عنوان داشت: با توجه به وضعیت جغرافیایی تنگستان حدود 80 درصد از تمرکز مرکز رشد این شهرستان در حوزه کشاورزی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر