جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۶۳۲
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها امسال احداث ۳۱۶ واحد مسکن تعهد این اداره کل است که پس از ساخت به مددجویان زیر پوشش تحویل خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از علیرضا حاجیونی اظهار کرد: احداث این شمار مسکن مددجویان و معلولان بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان برنامه‌ریزی و برای تحقق آن تفاهم‌نامه‌هایی با شرکای اجتماعی این مجموعه منعقد شده است.

وی افزود: کمک به تامین مسکن مددجویان و معلولان یکی از رسالت‌های بسیار مهم سازمان بهزیستی است که در سال‌های اخیر نسبت به انجام آن گام‌های ارزشمندی برداشته شده است.

حاجیونی اعلام کرد: اداره کل بهزیستی استان بوشهر از آغاز طرح نهضت مسکن مددجویان ۲هزار و ۳۳۱ واحد مسکونی را در قالب ساخت و کمک به خرید به افراد تحت پوشش خود واگذار کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه به مناسبت هفته بهزیستی ۴۲ واحد مسکن مددجویان در استان بوشهر تحویل افراد زیر پوشش شد، گفت: امیدواریم همه دستگاه‌های همکار با توجه بیش از پیش مجموعه بهزیستی را در ادامه این مسیر همکاری کنند.

وی بیان کرد: این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم‌نامه‌های چند جانبه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و مشارکت مددجویان احداث شده است و به خانواده‌های با دو عضو معلول واگذار می‌شود.

حاجیونی اضافه کرد: برای ساخت این واحدها ۱۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض، تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت و پروانه ساختمانی رایگان پرداخت و ارائه شده است.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر افزود: نداشتن زمین و توان کافی در تامین آن از سوی مددجویان یکی از مشکلات اصلی بر سر راه بهزیستی برای خانه دار کردن مددجویان است که دستگاه‌های همکار باید در این زمینه کمک کنند.

وی گفت: باتوجه به افزایش سرانه کمک به ساخت و خرید مسکن، امیدواریم شاهد رشد فزاینده‌ای در احداث و خانه دار شدن گروه های هدف بهزیستی در سال ۱۴۰۰  باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر