پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنرمندان و همه کسانی که خود را منتسب به عرصه فرهنگ و حوزه هنر می دانند و ما مسوولان باید با هم همدل و همراه باشیم.به گزارش فکرشهر، دکتر حمیده ماحوزی روز سه شنبه درنشست با شماری از هنرمندان دشتستانی افزود: بهترین گزینه ای که باعث موفقیت اجرای امور فرهنگی و هنری می شود همدلی است.وی با اشاره به اینکه انجمن های هنری و هنرمندان نباید بین خود فاصله بیندازند یادآورشد: قرار نیست همه ما مثل هم فکر کنیم و تفاوت ایده افراد نیز امری طبیعی است.
کد خبر: ۹۲۶۸
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنرمندان و همه کسانی که خود را منتسب به عرصه فرهنگ و حوزه هنر می دانند و ما مسوولان باید با هم همدل و همراه باشیم.

به گزارش فکرشهر، دکتر حمیده ماحوزی روز سه شنبه درنشست با شماری از هنرمندان دشتستانی افزود: بهترین گزینه ای که باعث موفقیت اجرای امور فرهنگی و هنری می شود همدلی است.

وی با اشاره به اینکه انجمن های هنری و هنرمندان نباید بین خود فاصله بیندازند یادآورشد: قرار نیست همه ما مثل هم فکر کنیم و تفاوت ایده افراد نیز امری طبیعی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: قرار نیست در جامعه همه به یک شیوه عمل کنند و فقط یک صدا باشد بلکه ما باید یاد بگیریم هم تحمل دیگران را داشته باشیم و هم خود را برای دیگران قابل تحمل کنیم .

ماحوزی گفت: این موضوع انسانی نخستین جایی که باید خود را نشان دهد بین هنرمندان و اهل قلم باید باشد.

وی افزود: پیشه کردن این موضوع باعث می شود تا توانمندی ها در کنار هم موجب هم افزایی و انجام کارهای بزرگ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: ظرفیت کار فرهنگی در استان بوشهر بالاست اما بدلیل محدود بودن بودجه این بخش دستگاههای فرهنگی به تنهایی نمی توانند از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

وی گفت: بدلیل عدم برنامه ریزی در سال گذشته بودجه فرهنگی امسال متناسب با حجم فعالیت ها و رویکرد جدید نبود اما با هر مشقتی که بود نگذاشتیم برنامه ای روی زمین بماند.

ماحوزی افزود: برای جشنواره های تئاتر استانی ، منطقه ای و برنامه اردیبهشت تئاتر هیچ بودجه ای پیش بینی نشده بود و جشنواره خلیج فارس نیز با همکاری استانداری و با نهایت صرفه جویی برگزار شد.

وی یادآورشد: بودجه فرهنگ و هنر این استان در سالجاری دو میلیارد ریال است درحالی که فقط برای سه جشنواره دو میلیاردو 400 میلیون ریال هزینه شد.

به نوشته ی ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه برگزاری جشنواره ها بستر ساز ارایه آثار هنرمندان است باید زمینه برگزاری آنها فراهم شود.

بازدید از نمایشگاه کاریکاتور ابوالقاسم طحانیان ، مجتمع دیجیتال ، فرهنگسرای ارشاد و فاز دو ساخت سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی برازجان از دیگر برنامه های سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به دشتستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر