سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر آبدان شهرستان دیر از کاهش تعداد صندلی های تنها سالن اجتماعات در دست ساخت این شهر انتقاد کرد.به گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی شهر آبدان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا از نبود سالن اجتماعات مناسب در این شهر انتقاد کرد و گفت: سال گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر پروژه احداث سالن اجتماعات با ظرفیت 250صندلی برای شهرآبدان به تصویب رسید. 
کد خبر: ۹۲۹۴
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر آبدان شهرستان دیر از کاهش تعداد صندلی های تنها سالن اجتماعات در دست ساخت این شهر انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی شهر آبدان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا از نبود سالن اجتماعات مناسب در این شهر انتقاد کرد و گفت: سال گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر پروژه احداث سالن اجتماعات با ظرفیت 250صندلی برای شهرآبدان به تصویب رسید. 

ابراهیم رشیدی فرد افزود: اکنون به دلایل نامعلومی ظرفیت صندلی های این پروژه به 140 صندلی کاهش داده شدهکه در ابتدای شروع کاراین پروژه مردم و اعضای شورای اسلامی شهر به این اقدام اعتراض دارند و حاضربه ادامه کاراین پروژه به این صورت نیستند. 

وی گفت: نبود سالن اجتماعات درشهر کیفیت برنامه ها و فعالیت های فرهنگی شهر را تحت تاثیر قرار داده و وجود سالن مناسب در تاثیرگذاری بیشتر برنامه های فرهنگی لازم است. 

رییس شورای اسلامی شهرآبدان افزود: با احداث سالن اجتماعات درشهرآبدان بخشی از مشکلات مردم بویژه جوانان و نوجوانان برای برگزاری مراسم و همایش ها فرهنگی،مذهبی برطرف می شود. 

وی گفت: بسیاری از مراسم و همایش ها در نمازخانه مدارس و مساجد برگزار می شود که با محدودیت مواجه است و وجود سالن اجتماعات با شرایط و تجهیزات روز از نیازهای اساسی مردم شهرآبدان بوده و این نیازبا توجه به کمبود فضا و امکانات فرهنگی بیشتر احساس می شود. 

بخشدار آبدان هم ضمن تایید کاهش صندلی های این پروژه به 140 صندلی گفت: دغدغه و نگرانی مردم و شورای اسلامی شهر آبدان مبنی برکاهش تعداد صندلی های سالن اجتماعات در دست ساخت به فرماندار انعکاس داده شده است و فرماندار قول رسیدگی به این موضوع داده است. 

محمدفخرایی افزود: بخش آبدان با وسعت زیاد به سالن اجتماعات با همان ظرفیت قبلی که 250 صندلی بوده نیاز دارد وامیدواریم با تامین اعتبار لازم این پروژه به بهره برداری برسد تا نگرانی مردم برطرف شود. 

بخش آبدان با 10هزارنفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب استان بوشهر و قطب تولید محصول گوجه فرنگی کشور بشمارمی رود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر