سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به وجود استعدادهای درخشان ورزشی در این استان با تاکید رئیس جمهور صنعت نفت، گاز و انرژی اتمی بوشهر از ورزش استان بوشهر کمک و پشتیبانی می‌کند.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با مسئولان فدراسیون تکواندو در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم ورزشی است اظهار داشت: این استان در رشته‌های مختلف دارای استعدادهای درخشانی است که بیشتر ورزشکاران این استان در عرصه‌های ملی و فراملی خوش درخشیده‌اند.
کد خبر: ۹۳۳۸
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به وجود استعدادهای درخشان ورزشی در این استان با تاکید رئیس جمهور صنعت نفت، گاز و انرژی اتمی بوشهر از ورزش استان بوشهر کمک و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با مسئولان فدراسیون تکواندو در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم ورزشی است اظهار داشت: این استان در رشته‌های مختلف دارای استعدادهای درخشانی است که بیشتر ورزشکاران این استان در عرصه‌های ملی و فراملی خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر به بوشهر بر توجه و حمایت از ورزشکاران و تکمیل پروژه‌های ورزشی تاکید کرد گفت: با تاکید رئیس جمهور صنعت نفت، گاز و انرژی اتمی بوشهر از ورزش استان بوشهر کمک و پشتیبانی می‌کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید نیازها و برنامه‌های ورزشی تدوین کند افزود: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید نیازها و برنامه‌های ورزشی تدوین و برای اجرایی شدن آنها پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

دکترسالاری،با اشاره به اینکه استان بوشهر در رشته تکواندو از جایگاه خوبی برخوردار است بیان کرد: با توجه به اینکه این استان دارای ورزشکاران با استعداد در رشته تکواندو است و اکنون در عرصه ملی و فراملی خوش درخشیده‌اند بدون شک این ورزشکاران در تمام رده‌های سنی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 
تیم ملی نونهالان دررقابت‌های جهانی قهرمان شدند

رئیس فدراسیون تکواندو نیز با بیان اینکه رشته تکواندو در سطح کشور به ویژه استان بوشهر دارای طرفداران بسیاری است اظهار داشت: تکواندو کاران در حوزه‌های ملی و فراملی افتخارات عظیمی کسب کرده‌اند که کسب یک مدال طلا در رشته تکواندو درالمپیک لندن ازآن جمله است.

سیدمحمدرضا پولادگر، امسال را سال پرفروغ تکواندوکاران کشورمان دررقابت‌های جهانی دانست و تصریح کرد: تکواندوکاران در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی موفق به مدال‌های متعدد شدند بگونه‌ای که پرچم پرافتخارکشورمان بارها در آسیا و جهان به اهتزاز درآمد.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه تیم ملی نونهالان دررقابت‌های جهانی قهرمان شدند بیان کرد: در نخستین دوره مسابقات جهانی، تیم تکواندو دختران و پسران نونهال کشورمان با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند.

وی با اشاره به اینکه بانوان دررشته تکواندو خوش درخشیدند گفت: بانوان تکواندو کار موفقیت‌های بزرگی در جهان و آسیا بدست آورده‌اند و اکنون دارای جایگاه بسیارممتازی هستند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه استان بوشهردارای پشتوانه‌ قوی تکواندو است افزود: استان بوشهر استعدادهای بسیار خوبی در بخش سبک وزن دارد که باید مورد حمایت قرار بگیرد.
 
17 پروژه ورزشی در استان بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: باعنایت و توجه‌ای که استاندار بوشهر به حوزه ورزش و جوانان دارد امسال 460 میلیارد ریال به طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی تخصیص یافته است.

  احمد بهروزیان‌فر با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در استان در حال تکمیل است اظهار داشت: امسال پروژه‌ها و طرح‌های مهمی در استان اجرا و پروژه‌های نیمه تمام تکمیل می‌شود.

وی از افتتاح 17 پروژه ورزشی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه ورزشی شامل‌ سالن‌های ورزشی، زمین‌های ساحلی و چمن مصنوعی در استان بوشهرکه با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا شده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام عملیات اجرایی 8 پروژه ورزشی آغاز می‌شود گفت: در ایام‌الله دهه فجرعملیات اجرایی 8 پروژه ورزشی در استان بوشهر شامل 6 زمین چمن مصنوعی، و دو زمین ورزشی ساحلی در استان بوشهر با اعتبار 110 میلیارد ریال آغاز می‌شود.
 
تکواندوکاران استان بوشهر شش مدال  کسب کرده‌اند

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر نیز با بیان اینکه تکواندوکاران این استان دارای جایگاه مهمی در کشورهستند گفت: تکواندوکاران استان بوشهر امسال شش مدال در عرصه ملی و فراملی کسب کرده‌اند که نشان از وجود قابلیت‌های ورزش تکواندو دراستان است.
 
غلامرضا کشتکار با تاکید بر حمایت مالی از هیئت تکواندو استان بوشهر گفت: امسال یک میلیارد ریال برای حمایت از برنامه‌های ورزشی تکواندو در استان بوشهر جذب شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر