جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: یک سارق سابقه دار در حین دستگیری ازسوی ماموران این فرماندهی با زدن چاقو به شکم خود بدلیل خونریزی فوت کرد.به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این سارق بوسیله چاقو به ماموران این فرماندهی حمله ور که پس از مجروح کردن سه تن از آنان و زدن ضربه ای به شکم خود روانه بیمارستان شد که به دلیل خونریزی فوت کرد.وی اظهارکرد: دو تن از ماموران نیروی انتظامی که در حین دستگیری مجروح شده بودند هم اینک در بیمارستان تحت مداوا هستند و یکی از آنان مرخص شده است.
کد خبر: ۹۳۶۲
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: یک سارق سابقه دار در حین دستگیری ازسوی ماموران این فرماندهی با زدن چاقو به شکم خود بدلیل خونریزی فوت کرد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این سارق بوسیله چاقو به ماموران این فرماندهی حمله ور که پس از مجروح کردن سه تن از آنان و زدن ضربه ای به شکم خود روانه بیمارستان شد که به دلیل خونریزی فوت کرد.

وی اظهارکرد: دو تن از ماموران نیروی انتظامی که در حین دستگیری مجروح شده بودند هم اینک در بیمارستان تحت مداوا هستند و یکی از آنان مرخص شده است.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: این سارق که به دلیل سرقت های متعدد مدتی پیش ذستگیر و در زندان بود با گذاشتن وثیقه آزاد اما دیگر مراجعه نکرده بود که نیروی انتظامی برای دستگیری او چندین بار وارد عمل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: دراین ماجرا همدست این سارق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر