جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۶۸۰
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون همگانی کووید ۱۹ تا پایان روز هشتم مرداد ماه جاری تعداد ۱۹ هزار و ۷۲ دوز در این شهرستان واکسن تزریق شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عصمت حیدری صبح یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: در این شهرستان گناوه دو سالن واکسیناسیون غدیر و شهید عبدویی از شنبه تا پنجشنبه صبح و بعدازظهر و جمعه‌ها صبح مشغول به فعالیت هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: از این هفته با تجهیز سالن حوادث اداره تربیت بدنی شهرستان پایگاه سوم واکسیناسیون همگانی نیز راه‌اندازی شده است که فعلاً در این پایگاه به افرادی که دوز دوم واکسن آسترازنکا را باید تزریق کنند خدمات داده می‌شود.

وی ادامه داد: با شروع واکسیناسیون فرهنگیان، سالن ورزشی دبیرستان علامه حلی به عنوان پایگاه چهارم واکسیناسیون کووید ۱۹ آماده شد و از دهم مرداد واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان گناوه آغاز خواهد شد.

حیدری یادآور شد: تاکنون حدود ۹۶.‏۱۴‬ درصد جمعیت شهرستان به تعداد ۱۶ هزار و ۸۱۸ دوز واکسن نوبت اول و دو درصد جمعیت شهرستان به تعداد دو هزار و ۲۴۵ دوز واکسن نوبت دوم دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به انجام واکسیناسیون رده سنی ۴۵ سال به بالا در شهرستان گفت: به منظور پیشگیری از تجمعات و نوبت دهی بهتر در سالن‌های واکسیناسیون و نظم در اجرای برنامه واکسیناسیون شهروندان می‌بایست قبل از مراجعه حضوری با ثبت‌نام در سامانه در زمان تعیین شده که برای آنها پیامک می‌شود به مراکز تجمعی واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

حیدری یادآور شد: شهرستان گناوه طی هفته‌های گذشته در وضعیت قرمز بوده است و هفته گذشته یکی از بدترین هفته‌های این شهرستان بوده است، لذا ستاد مقابله با کرونا شهرستان تصمیم بر تعطیلی سه روزه همه ادارات، بانک‌ها و صنوف در این شهرستان گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا از چهارشنبه ششم مرداد لغایت جمعه هشتم مرداد شهر گناوه به صورت یکپارچه تعطیل شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه خاطرنشان کرد: شهروندان فهیم گناوه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات به شکستن زنجیر انتقال بیماری کمک کنند، بدون شک گذر از موج پنجم با همکاری و احساس مسئولیت اجتماعی همگانی امکان پذیر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر