پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در ایام‌الله دهه فجر 131 پروژه در مناطق روستایی استان بوشهر افتتاح می‌شود که برای اجرای این پروژه‌ها 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حسن باستی در جمع دهیاران استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای یک‌میلیون و 33 هزار نفر جمعیت است اظهار داشت: 33 درصد جمعیت استان بوشهر درروستاها سکونت دارند.
کد خبر: ۹۳۸۰
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در ایام‌الله دهه فجر 131 پروژه در مناطق روستایی استان بوشهر افتتاح می‌شود که برای اجرای این پروژه‌ها 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حسن باستی در جمع دهیاران استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای یک‌میلیون و 33 هزار نفر جمعیت است اظهار داشت: 33 درصد جمعیت استان بوشهر درروستاها سکونت دارند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای 623 روستا و آبادی است تصریح کرد: 381 روستای استان بوشهر جمعیتی بالای 20 خانوار دارند که 354 روستای آن دارای دهیاری هستند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به اجرای 750 پروژه در روستاهای استان بوشهر گفت: برای اجرای این پروژه‌ها 1200 میلیارد ریال اعتبار هزینه است.

باستی با اشاره به اینکه در 10 ماه امسال 65 میلیارد ریال برای عمران روستاها تخصیص یافته است افزود: این اعتبار که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 35 درصدی برخوردار است صرف عمران و آبادانی این روستاها شده است.

وی از افتتاح 131 پروژه در روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر 131 پروژه در مناطق روستایی استان بوشهر افتتاح می‌شود که برای اجرای این پروژه‌ها 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها و افزایش خدمات رفاهی در روستاها افزود: برای پیشگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ضمن اینکه باید عمران و آبادانی در روستاها افزایش یابد زمینه اشتغال و توسعه رونق اقتصادی فراهم شود.

باستی با بیان اینکه شهرهای استان بوشهر از 32 شهر در سال 1390  اکنون به 36 شهر افزایش یافته است تاکید کرد: اگر از ظرفیت‌های روستایی برای عمران و آبادانی آن استفاده شود روستائیان تمایل تبدیل روستای خود به شهر را ندارند بدین ترتیب اگر زیرساخت‌ها در روستاها افزایش یابد سبب رونق اقتصادی و توسعه فعالیت‌ها می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر