سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته کالاهای اساسی به میزان کافی دراین استان ذخیره سازی شده و مردم هیچ مشکلی در روزهای آخر سال در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز خود نخواهند داشت.به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دربرنامه های ذخیره سازی کالاهای اساسی میوه شب عید و مواد پروتئینی نیز درشبکه های توزیع دیده خواهد شد.وی بیان کرد: مبنای سیاست دولت تدبیر وامید واگذاری امور به اصناف است و دراین ارتباط فروشگاه های بهاره برای رفاه حال مردم با اعلام نیاز شهرستانها درسراسر استان گشایش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۳۹۳
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته کالاهای اساسی به میزان کافی دراین استان ذخیره سازی شده و مردم هیچ مشکلی در روزهای آخر سال در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز خود نخواهند داشت.

به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دربرنامه های ذخیره سازی کالاهای اساسی میوه شب عید و مواد پروتئینی نیز درشبکه های توزیع دیده خواهد شد.

وی بیان کرد: مبنای سیاست دولت تدبیر وامید واگذاری امور به اصناف است و دراین ارتباط فروشگاه های بهاره برای رفاه حال مردم با اعلام نیاز شهرستانها درسراسر استان گشایش خواهد یافت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهردر ارتباط با ایجاد شهرک صنفی در استان بوشهر گفت: ایجاد شهرک صنفی با هدف استقرار صنوف در یک مکان مشخص، بخشی از آن که احداث زیرساخت ها است وظیفه حاکمیت است و بخشی دیگر اصناف خود باید با ساخت و ساز در این مکان استقرار یابند.

حسینی محمدی افزود: یکی از برنامه های اولویت دار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نظارت روی نانوایی ها است که که در این ارتباط با تاکید روی بهبود کیفیت آرد، تذکرات لازم به کارخانه های آرد داده شده است و کیفیت و پخت مرغوب نان از اولویت های کاری قراردارد که همواره روی آن تاکید داریم. 

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر تاکید کرد: عمده ترین مشکل و نیاز واحدهای تولیدی استان بوشهر منابع مالی و سرمایه در گردش است که دراین ارتباط به دنبال حل موانع در کارگروه اشتغال و سایر مسیرهای مرتبط با تولید و ایجاد تعامل با بان کهای عامل برای حل مشکلات هستیم.

وی اظهارداشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی سه واحد صنعتی سیمان مند دشتی، کربنات کلسیم دشتی و پریشان نخل در دشتستان با سرمایه گذاری بسیار خوبی به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی گفت: جایگاه استان بوشهر در صنعت پتروشیمی، نفت وگاز بسیار خوب است و اکنون رتبه اول تا سوم از لحاظ حجم سرمایه گذاری در کشور را دارد.

وی افزود: استان بوشهر با ظرفیت های بالا زمینه سرمایه گذاری دارد و در سفر اخیر رییس جمهوری و هیات دولت بهای این استان 26 پروژه قابل سرمایه گذاری در کتابچه ای تدوین و تقدیم شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر تاکید کرد: حمایت از واحدهای تولیدی که منجر به اشتغال می شوند نیز ضروری و در اولویت این اداره کل قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر