جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۰۹۳
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر استان بوشهر در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نجفی صبح یکشنبه در مراسم روز خبرنگار در بوشهر اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی باعث بروز مشکلات و تغییراتی در برگزاری برنامه‌ها و رویدادها شده است.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر استان بوشهر در هفته دفاع مقدس خبر داد. اضافه کرد: هر ساله با حضور ۴۰۰ خبرنگار مراسم این روز را برگزار می‌کردیم ولی امسال به خاطر شرایط کرونایی با محدودیت جدی روبرو بوده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف به نقش رسانه‌ها در جامعه اشاره و تاکید ویژه‌ای در این زمینه دارند.

رسانه چشم بینای مردم است

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز اظهار داشت: رسانه‌ها تأمین‌کننده تغذیه فکری جامعه هستند و نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند.

وی خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای مردم دانست و اضافه کرد: در هر جامعه منابع مختلف و گوناگونی از قدرت وجود دارد و رسانه یکی از ارکان مهم قدرت در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر جایگاه خبرنگاران را دوطرفه و بین مردم و مسئولان دانست و بیان کرد: رسانه علاوه بر انتقال مفاهیم و موضوعات و سیاست‌های کلی، در حوزه ارزیابی و نظارت هم نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مسئولیت‌های مهمی در قبال مردم و نظام دارند، تاکید کرد: خبرنگاران سفیران آگاهی و سربازان خط مقدم جبهه آگاهی و روشن‌گری هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر