جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۴۳۲
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: پویش « من حسینی‌ام در هیات مدافعان سلامت می‌مانم » در ایام ماه محرم برای حمایت از مدافعان سلامت و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در این شهرستان با معرفی فعالان این حوزه فعال شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین ناظمیان‌پور روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی و کمک به کاهش شیوع کرونا در جامعه و هدایت نیات خیّرین برای کمک به حوزه سلامت از اهداف این پویش است.

وی بیان کرد: در این پویش خیرین حوزه سلامت، هیات امنای حسینیه و تکایا که مراسم عزاداری امسال را طبق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کردند، معرفی می‌شوند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیر با بیان اینکه این پویش حرکتی نوع‌دوستانه برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است افزود: ماه محرم ماه یاری‌رسانی و اشاعه فرهنگ امر به معروف در سطح جامعه است که یکی از این موارد دعوت مردم به کمک به مدافعان سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است تا با عنایت خداوند هر چه زودتر این بیماری در جامعه ریشه‌کن شود.

وی افزود: بی توجهی شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کنترل این بیماری را سخت کرده‌است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کنترل این بیماری بهره برد.

ناظمیان‌پور ادامه داد: انتظار است همه شهروندان دیری به پویش « من حسینی‌ام در هیات مدافعان سلامت می‌مانم » بپیوندند و در جبهه کنترل کرونا و کمک به حوزه بهداشت و درمان، مدافعان سلامت را یاری دهند.

وی اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان در این روزهای سخت و دشوار خسته‌اند و انتظار دارند مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از حجم کار و فعالیت آنها بکاهند.

ناظمیان پور ادامه داد: کار و حرفه پاکبانان خدمات شهری به اندازه کافی سخت و دشوار است و مردم نباید به خاطر راحتی خود حجم کار و فعالیت این قشر زحمتکش را بیشتر کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر