چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۶۱۸
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: سرپرست شهرداری بندر بوشهر با اشاره به در اولویت بودن اجرا پروژه‌های نیمه تمام گفت: روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی واقع در میدان مطهری این شهر به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان شتاب می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر روز سه شنبه به نقل از عبدالله کردگار اعلام کرد: باتوجه به تاخیر اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی ادامه این روند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: در صورت حضوری بودن فعالیت مدارس اجرا نشدن این پروژه دشواری‌های زیادی برای شهروندان به همراه دارد از این رو باید زمینه برای اجرای هرچه پرشتاب‌تر پروژه فراهم شود.

کردگار ادامه داد: اجرای پروژه های نیمه تمام در اولویت‌های اصلی شهرداری بندر بوشهر قرار دارد و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها برای به ثمر رسیدن این پروژه‌ها استفاده خواهد شد.

وی اظهار داشت: اجرا پروژه‌های عمران شهری در بازه زمانی تعیین شده در اولویت‌های شهرداری است تا حق و حقوقی از شهروندان ضایع نشود. 

کردگار ادامه داد: در این راستا مهمترین ظرفیت وجود شورایی پای کار و همدل است که بدون شک با این روحیه می‌توان پروژه‌های مختلف و متعددی را برای شهروندان بوشهری اجرایی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر