چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۷۴۶
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: بخشدار آب‌پخش اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی در حوزه ارتقاء وضعیت خدمات دهی تلفن همراه در روستاهای این بخش در حال انجام است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری ‌آبپخش، علی تنگ ارمی گفت: تقویت و توسعه زیرساخت های روستاها از جمله تلفن همراه از مسائل مهم و حیاتی قابل دفاع و قابل پیگیری در این بخش بوده که اقدامات تاثیرگزاری در این حوزه صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا پوشش دهی و ارتقا شاخص های آنتن دهی مشترکان تلفن همراه در روستاهای بنارآزادگان، چهاربرج و میاندشت با راه‌اندازی دکل های مخابراتی و نصب آنتن جدید تقویت خواهد شد.

 تنگ ارمی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی تلفن همراه در روستاهای بنارآزادگان، چهاربرج  تکمیل شده و در روستای میاندشت نیز بزودی انجام خواهد شد که با به بهره‌برداری رسیدن این دکل، وضعیت پوشش و آنتن دهی در این منطقه با هدف ایجاد رضایت‌مندی روستائیان بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان بهبود یافته و تقویت خواهد شد و شاخص های مانیتی را نیز به طور قابل ملاحظه ای ارتقا خواهد بخشید.

بخشدار آب‌پخش با بیان اینکه رضایت‌مندی  مردم در توسعه شبکه های زیرساختی حایز اهمیت است، گفت: در توسعه شبکه مخابراتی  شهر و روستاهای این بخش اقدام‌های خوبی انجام شده است که ماحصل ماه ها پیگیری مستمر بوده است.

وی تصریح کرد: در ماه های گذشته با تقویت دکل موجود در روستای بنار آبشیرین، مشکل اهالی و باغداران روستای بنار سلیمانی نیز در حوزه انتن دهی تلفن همراه و اینرنت همراه اول برطرف کرد.

تنگ ارمی در پایان از پیگیرهای مجدانه فرماندار شهرستان دشتستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری بسیار خوب مدیرکل ارتباطات استان بوشهر و نیز شوراهای اسلامی روستاهای ذکر شده در راستای برطرف شدن مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای بخش آب‌پخش تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر