جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از راه‌اندازی پایگاه مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارت بر اصناف در استان بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر از فارس، روح‌الله آبداریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف مهم راه‌اندازی این پایگاه پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار است.
کد خبر: ۹۴۸۰
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از راه‌اندازی پایگاه مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارت بر اصناف در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، روح‌الله آبداریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف مهم راه‌اندازی این پایگاه پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار است.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی پایگاه مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارت بر اصناف

آبداریان گفت: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی در سه بخش اصناف کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، قاچاق ارز و کالاست که در بخش اصناف و نظارت بر بازار تعامل مناسبی با دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد داشته‌ایم  و در این راستا قصد داریم در شبکه توزیع بازار و به خصوص در زمینه محصولات خوراکی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی که با سلامت مردم ارتباط دارند تعامل بیشتری با دستگاه‌های مرتبط داشته باشیم.

وی در خصوص افتتاح و راه‌اندازی پایگاه مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی بر اصناف در مرکز شهر بوشهر بیان کرد: یکی از اهداف مهم راه‌اندازی این پایگاه پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار است تا با استقرار همکاران دستگاه‌های نظارتی به‌ویژه در ایام پایانی سال و عید نوروز بتوانیم جنبه بازدارندگی تخلفات در بازار را تقویت کنیم، در همین راستا از عموم هم استانی‌ها درخواست داریم تا مراتب تخلف را با شماره تلفن 124 و یا سامانه پیامکی 30009651 اطلاع‌رسانی کنند تا مامورین نظارتی مراتب تخلف را پیگیری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: در 9 ماه سالجاری در مقایسه با سال گذشته در بخش کالا و خدمات با کاهش 21 درصدی پرونده‌ها، در بخش بهداشت، دارو و درمان با افزایش 37 درصدی پرونده‌ها و در بخش قاچاق ارز و کالا با افزایش 300 درصدی پرونده‌های وصولی روبه‌رو بوده‌ایم.

آبداریان در خصوص نحوه تعامل با دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: برنامه‌‌ای در دستور کار داریم تا در بخش کنترل تخلفات بهداشتی مراکز عرضه مواد غذایی، بازدیدهای مشترک نظارتی با ادارات دامپزشکی، علوم پزشکی داشته باشیم و با تعامل تنگاتنگ و برنامه‌ریزی شده به سمت جامعه‌‌ای سالم‌تر حرکت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر