چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۰۶۵
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مراجعه مردم استان بوشهر به خارج از استان برای دریافت خدمات درمانی از ۱۷ درصد به ۱۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان دیر اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی متعددی که وجود داشت، هیچ خللی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر وارد نشده است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های عمرانی استان بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی، تصریح کرد: در حوزه گازرسانی، توسعه زیرساخت‌های بندری، گسترش گردشگری، حوزه آب، طرح‌های ساحل‌سازی و… اقدامات خوبی صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه چهار سال پیش میزان گازرسانی روستایی استان بوشهر ۳۰ درصد بوده است، اضافه کرد: اکنون ضریب گازرسانی در روستاهای استان بوشهر به ۹۸ درصد رسیده است.

وی با اشاره به تکمیل بیمارستان‌ها در شهرستان دیر، تنگستان و مراکز جامع بهداشتی درمانی و خانه بهداشت در نقاط مختلف استان افزود: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر ساخته و افتتاح شد که نقش مهمی در رسیدگی به بیماران کرونایی دارد.

گراوند با اشاره به توسعه گردشگری ساحلی به‌عنوان صنعت پاک تاکید کرد: طرح‌های ساحل‌سازی از جنوب تا شمال استان بوشهر اجرا شده و شاهد توسعه زیرساخت‌های گردشگری ساحلی و دریایی هستیم.

وی با اشاره به افتتاح هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر آغاز شده که ۴۷۴ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر از افتتاح هر ۲۰ روز یک پروژه در استان خبر داد و افزود: پروژه‌های مهمی در حوزه‌های مختلف در چهار سال گذشته تکمیل و افتتاح شده است.

گراوند با اشاره به افزایش ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان‌های استان بوشهر از ۹۵۰ به هزار و ۷۰۰ تخت اضافه کرد: تعداد خانه‌ها و مراکز بهداشتی از ۹۰ به ۲۰۰ واحد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: اکنون میزان مراجعه مردم استان بوشهر به خارج از استان برای دریافت خدمات درمانی از ۱۷ درصد به ۱۴ درصد کاهش یافته است و برای افزایش زیرساخت‌های درمانی باید بخش خصوصی تقویت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر