جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۰۷۵
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری این بندر اعتباری برای تیم فوتبال شاهین دیده نشده و مجوز تیم‌‎داری این شهردرای نیز یکساله بوده که اکنون به اتمام رسیده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ایمان زندی‌‎نیا روز سه‏‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در گفت و گو با مسئولان باشگاه شاهین بودجه مورد نیاز این تیم برای فصل آتی در لیگ دسته اول ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده به نحوی که این تیم در حد ماندگاری در لیگ دسته یک بسته شود.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر بوشهر این موضوع را در جلسه دیروز به بحث و تبادل نظر گذاشت که مقرر شد نامه‌ای از سوی سرپرست شهرداری به استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ارسال شود تا با توجه به شرایط مالی شهرداری، پروژه‌های عقب افتاده عمرانی و نبود مجوز تیم‌‎داری شهرداری بوشهر راهکارهای مناسب در این زمینه ارائه شود.

زندی‎ نیا افزود: همچین  در  نامه‌ای به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مقرر شد پیرامون مجوز تیم‌داری استعلام لازم صورت گیرد.

تیم فوتبال شاهین بوشهر درفصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ لیگ برتر فوتبال با مجوزی که وزارت کشور به شهرداری این شهر داد، در حمایت شهرداری بوشهر قرار گرفت و با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در این رقابت‌ها حضور یافت.

این مجوز یکساله بود و وزارت کشور هم در نامه خود تاکید کرده بود باید حداکثر تا پایان فصل زمینه واگذاری تیم به بخش خصوصی فراهم شود.

در پایان فصل شاهین به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد و خبری از واگذاری هم نشد.

پس از آن مسئولان استان بوشهر دوباره دست به کار شدند و توانستند مجوز تیم‌داری شهرداری بوشهر را در لیگ دسته یک از وزارت کشور بگیرند که این مجوز هم یکساله بود و حالا به پایان رسیده‌است.

شاهین شهرداری بوشهر در فصل گذشته با کسب ۵۳ امتیاز به کار خود پایان داد و تا هفته‌‏های پایانی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر