پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه فجر ، در آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، فرماندار و هنرمندان کنگانی ، پلاتوی نمایش کنگان به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت از دستاورد مبارزه و قیام مردم و رهبری امام خمینی(ره) است.دکتر حمیده ماحوزی افزود:ویژگی های برجسته یادشده درکنار هم باعث خودباوری و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران می شوند.
کد خبر: ۹۵۰۹
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه فجر ، در آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، فرماندار و هنرمندان کنگانی ، پلاتوی نمایش کنگان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت از دستاورد مبارزه و قیام مردم و رهبری امام خمینی(ره) است.

دکتر حمیده ماحوزی افزود:ویژگی های برجسته یادشده درکنار هم باعث خودباوری و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران می شوند.

وی یادآورشد: عدم توجه به هر کدام از این ویژگی ها نیز ما را از دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی باز می دارد.

ماحوزی اظهارداشت: کمبود فضا همواره یکی از مشکلات هنرمندان برای فعالیت های حرفه ای است که با بهره برداری از پلاتو نمایش کنگان این مهم در این شهرستان برطرف شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سرمایه گذاری در فعالیت های فرهنگی به خصوص زیرساخت این حوزه برای ایجاد بستر سالم فعالیت جامعه هنری یک ضرورت است که فرماندار کنگان براید تحقق آن باید در بودجه سال آینده اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر را بطور ویژه بیبند.

ماحوزی ادامه داد: بدلیل میزبانی کنگان از شمار زیادی از شاغلان طرح های توسعه ای پارس جنوبی و خورده فرهنگ های موجود در منطقه باید به حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان بیشتر توجه شود.

وی گفت: اگر بتوانیم امکانات لازم را برای رشد نسل جوان فراهم کنیم هنرمندان خود راه درست کار و زندگی را می یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: عملیات اجرایی پروژه پلاتوی نمایش کنگان با 256 متر زیر بنا و سازه بتونی از سال 91 آغاز شده بود.

به گزارش ایرنا، ماحوزی یادآورشد: سکوی ویژه تماشاگران، دیوارپوش، تجهیزات نوری و اتاق های گریم،فرمان و انجمن از امکانات این فضای نمایشی است.

وی گفت: برای ساخت پلاتو نمایش کنگان یک میلیاردو 170 میلیون ریال و برای تجهیز آن نیز یک میلیاردو 120 میلیون ریال هزینه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر