چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۲۸۷
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اقدامات اساسی برای پشتیبانی از تولید در استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی صبح شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: در راستای عمل به شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها عزمی جدی داشته‌ایم و برنامه‌های متنوعی در دست اجرا است.

وی با اشاره به مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در سال جاری، اضافه کرد: نهضت ساخت داخل با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالاهای حساس به جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: یکی از راهبردهای اساسی برای تحقق بیشتر شعار سال حمایت از تولید است که اقدامات خوبی در این زمینه در سطح کشور و استان بوشهر در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی ساخت داخل در استان بوشهر، احیا، بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد، پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و همچنین بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی از جمله این اقدامات است.

حسینی ادامه داد: تشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تسریع و گره گشایی حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی از دیگر اقداماتی است که در حمایت و پشتیبانی و رونق بیشتر صنایع انجام گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۱ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰۸ میلیارد تومان در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

وی افزود: این واحدها در زمینه ساخت کالاهای بتونی- سیمانی و گچی، بسته بندی مواد غذایی، ساخت لامپ‌های الکتریکی و تجهیزات روشنایی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، ساخت مبلمان، لوازم التحریر، ساخت و تعمیر انواع کشتی و قایق باستثنای قایق تفریحی و ورزشی، ساخت دستگاه‌ها و وسایل توزیع و کنترل نیروی برق، ساخت انواع لامپ‌های الکترونیکی تیوپ و والو و سایر اجزا الکترون و غیره با اشتغال ۲۰۱ نفر در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر