سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۷۸۵
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات فعالان حوزه سلامت گفت: پیوست عدالت در همه طرح‌ها باید لحاظ شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، ابراهیم رضایی در مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان دشتستان اظهار داشت: فعالان حوزه سلامت از جمله بهورزان در دوران کرونایی سختی‌های فراوانی را متحمل شدند و ایثار بزرگی انجام دادند.

وی اضافه کرد: اگر زحمات، ایثارگری‌ها و خدمات این عزیزان نبود قطعاً وضعیت بدتری را در زمینه ابتلاء به کرونا و اثرات ناشی از آن شاهد بودیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ارتباط مستقیم و مستمری که با فعالان حوزه سلامت داشته‌ایم، تبدیل وضعیت یکی از مطالبات جدی این افراد بوده است که مطالبه بحقی است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که در حوزه بهداشت و آموزش باید امنیت شغلی مناسب برای فعالان این دو حوزه فراهم شود و این موضوع را با جدیت دنبال و پیگیری می‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: در نشستی که با وزیر بهداشت داشتم در مورد تبدیل وضعیت نیروها تاکید ویژه‌ای داشتم و وزیر نیرو قول پیگیری جدی در این زمینه را دادند و خوشبین هستیم که این مهم محقق شود.

وی یکی دیگر از مطالبات بحق فعالان حوزه بهداشت و درمان را پرداخت حق کرونا عنوان کرد و افزود: در این زمینه انتظار می‌رود این مطالبه محقق شود و شاهد روندی عادلانه در این زمینه باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت برای پیوست عدالت در همه طرح‌ها تاکید داشتند و باید طرح‌ها به گونه‌ای باشد که مردم احساس تبعیض نکنند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت اضافه کار یکی دیگر از موضوعاتی است که دغدغه‌های کادر بهداشت و درمان از جمله بهورزان است که انتظار می‌رود در پرداخت آن تسریع شود.

رضایی ادامه داد: در دوران کرونا در شهرستان دشتستان شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم و ایثار و فداکاری زیادی صورت گرفت و جا دارد از فرماندار دشتستان و رئیس شبکه بهداشت شهرستان که شبانه‌روزی در این زمینه تلاش کردند تشکر کنیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروهای حوزه بهداشت و درمان در دوران کرونا در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار داشتند و ایثار و فداکاری آنها فراموش نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر