پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۸۱۸
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: فرماندار گناوه سند یک قطعه زمین را به " امیر خسروانی " برنده مدال طلای مسابقات دوومیدانی پارالمپیک توکیو در ماده پرش طول اهدا کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو شنبه شب هنگام استقبال از این ورزشکار مدال آور  با اهدای سند این قطعه زمین گفت: با این ورزشکار افتخار آفرین که شایسته بهترین تجلیل و خدمات است، قبل از اعزام در فرمانداری جلسه‌ای برگزاری شد و به ایشان قول دادیم که با  افتخارآفرینی در پارالمپیک جبران خواهیم کرد و هدیه ناقابلی را که یک قطعه زمین است، درنظر گرفتیم.

وی اظهارداشت: ورزشکاران اعزامی مدال آور این شهرستان باحضور در رویداد مهم پارالمپیک باعث مباهات و افتخارآفرینی شد و اکنون وظیفه ما است که به آنها پاسخ دهیم.

فرماندار گناوه گفت: همه وظیفه داریم با همدلی و همیاری یکدیگر به قهرمانان ملی و افتخارآفرین کشور کمک و در تقویت زیرساخت‌های ورزشی مورد نیاز برای آنها بیش از پیش تلاش کنیم.

وی بیان کرد: این شهرستان با قابلیت بسیار زیاد در رشته های ورزشی، ورزشکاران مستعدی دارد که برای کمک به آمادگی آنها برای حضور در میادین بین المللی سرانه فضای ورزشی و زیرساخت ها را باید به حد قابل قبول ارتقا دهیم.

مهرجو گفت: با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و پشتوانه خوب نماینده مجلس در حوزه انتخابیه در بحث تقویت زیرساخت های ورزشی این شهرستان از جمله احداث پیست تارتان که یکی از نیازهای اصلی ورزشکاران دوومیدانی کار افتخار آفرین است، تلاش خواهیم کرد.

امیر خسروانی، ورزشکار دوومیدانی کار رده نابینایان و کم بینایان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از شهرستان گناوه در مسابقات پرش طول پارالمپیک توکیو در کلاس تی ۱۲ که با حضور ۱۰ ورزشکار برگزار شد با ثبت رکورد هفت متر و ۲۱ سانتی متر موفق شد چهارمین مدال طلای این رقابت‌ها را برای کشور به ارمغان آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر