دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۰۲
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: تمامی واحدهای تولید کننده سیمان در استان که تا کنون  موفق به اخذ کد بورسی نشده اند حداکثر تا تاریخ 21/06/1400 فرصت دارند دربورس کالا ثبت نام و نسبت به عرضه محصولات خود در بورس کالا اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، حسن بحرینی با اشاره به اجرای دستورالعمل مربوطه از سوی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت عنوان کرد: جهت عرضه سیمان در بورس کالا و ممنوعیت هرگونه خرید و عرضه خارج از بورس کالا، کلیه واحدهای تولیدی سیمان بر دارای پروانه بهره برداری معتبر از مراجع ذیربط (وزارت صمت ، وزارت جهاد کشاورزی  و ....) که از سیمان به عنوان مواد اولیه استفاده می کنند از جمله شرکت های بتن ساز ، موزائیک سازان و ... ، با توجه به ظرفیت پروانه و سیمان مورد نیاز با اخذ معرفی نامه از سازمان صمت استان به بورس کالا مراجعه و ظرف مدت دو هفته از تاریخ ابلاغ نامه (8/6/1400) در بورس کالا ثبت نام و نسبت به اخذ کد بورسی اقدام کنند.

بحرینی افزود: براساس ابلاغیه وزارت صمت از این پس خرید و فروش سیمان خارج از بورس کالا ممنوع است و متقاضیان سیمان حتما باید از طریق بورس کالا به دریافت سیمان مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی تشریح کرد: کلیه پروژه های ملی عمرانی با اخذ معرفی نامه رسمی از معاون عمرانی استانداری و انبوه سازان  با اخذ معرفی نامه از اداره کل راه و شهرسازی استان می بایست ظرف مدت دو هفته از تاریخ ابلاغ نامه (8/6/1400)  در بورس کالا ثبت نام و نسبت به اخذ کد بورسی اقدام شود.

وی ادامه داد: کلیه خریداران مجاز برای مصارف عمومی و مردمی شامل عاملین فروش سیمان (که مالک یک واحد صنفی دارای جواز معتبر مصالح فروشی در منطقه ای مشخص با دفتر و انبار مناسب می باشند و برای عرضه سیمان با رعایت ضوابط اعلام شده از سوی کارخانه فعالیت می نماید)، شرکتهای تعاونی مصالح فروشان، اشخاص حقیقی و حقوقی (دارای پروانه مجاز ساختمانی با تعیین میزان سیمان مورد نیاز و متناسب با پیشرفت پروژه ) می بایست ظرف مهلت تعیین شده، در بورس کالا ثبت نام و نسبت به خرید از بورس کالا اقدام کنند.. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر