جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۱۱۱
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: این فرمانداری در سال جاری هشت میلیارد ریال از محل منابع داخلی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به مراکز درمانی و طرح واکسیناسیون کمک کرده‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرج. افزود: از این مجموع در هفته جاری یک میلیاردریال از محل اعتبارات داخلی فرمانداری برای تسریع در عملیات واکسیناسیون به شبکه بهداشت و درمان کمک شد.

وی اظهارداشت:  فرمانداری گناوه در زمینه کمک به بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان  از محل منابع داخلی در ردیف شهرستان‌های پیشگام استان بوشهر است.

مهرجو گفت: سه مرکز تجمیعی برای تزریق واکسن مقابله با کرونا در شهر گناوه و یک مرکز در بندرریگ درنظر گرفته شده است و  واکسیناسیون افراد واجد شرایط بر اساس اعلام وزارت بهداشت در این مراکز با روند خوبی درحال انجام است.

فرماندار گناوه بیان کرد: این شهرستان اگرچه در آخرین رنگ بندی ستاد ملی مقابله با کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفته است اما مردم همچنان باید به پروتکل‌های بهداشتی پای‌بند باشند.

وی گفت: مردم با رعایت موازین بهداشتی، ضمن حفظ سلامتی خود، فشار مضاعفی را که از ابتدای شیوع این بیماری بویژه در یک ماه اخیر بر کادر درمانی وارد شده کاهش خواهند داد و  فرصت بیشتری برای واکسیناسیون فراهم می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر