شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۱۸۸
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اجرای برنامه‌های عمیق فرهنگی در استان بوشهر، گفت: فاصله چندانی تا رسیدن به موفقیت‌های پرشمار فرهنگی در استان بوشهر نداریم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی عصر پنجشنبه در آئین رونمایی از تولیدات عاشورایی در بوشهر اظهار داشت: شاهد تلاش گسترده و مستمر هنرمندان بوشهری برای تولید این آثار هستیم که سال‌ها برای این کار زحمت کشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای سابقه‌ای طولانی در عرصه عزاداری سرور و سالار شهیدان است افزود: این آثار بخشی از تولیدات استان است که نمونه و نشانه خوبی از غنای این حوزه در استان بوشهر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در زمینه تدوین سند جامع مساجد، ساماندهی مجامع قرآنی استان، آمایش سرزمینی و اتاق وضعیت فرهنگی شاهد استان بوشهر پیشتاز است و اینها به خاطر ریشه و عمق این استان است.

وی بیان کرد: امروز در دیداری که با مجموعه‌های مردمی استان بوشهر داشتیم طراوت بسیار خوبی را ملاحظه کردیم و خلاقیت در این برنامه‌ها و تشکل‌ها موج می‌زند.

حجت‌الاسلام قمی تاکید کرد: دشمن تلاش جدی دارد تا به ما ضربه‌هایی را وارد کند ولی ضعف‌هایی هم وجود دارد ولی در کنار برخی مشکلات و ضعف‌ها رویش‌های فراوانی وجود دارد که باید به خوبی حمایت شوند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر پیشتاز عرصه مقاومت است، تصریح کرد: این جوانان ادامه دهنده راه نسلی هستند که با خون خود از این کشور و اسلام دفاع کردند و مقابل دشمن ایستادند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اجرای برنامه‌های عمیق فرهنگی در استان بوشهر، گفت: فاصله چندانی تا رسیدن به موفقیت‌های پرشمار فرهنگی استان بوشهر نداریم.

وی تاکید کرد: باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول زمینه برای تقویت فعالیت‌ها در این حوزه فراهم شود تا شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر