سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش شبانکاره اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی در منطقه شبانکاره و شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.ارسلان زارع اضافه کرد: سرکشی به مناطق مختلف شهرستان به ویژه مناطق روستایی مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و تاکنون در این مسیر اقدامات خوبی انجام گرفته است.وی تاکید کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده خواهیم کرد .
کد خبر: ۹۶۲۸
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش شبانکاره اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی در منطقه شبانکاره و شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

ارسلان زارع اضافه کرد: سرکشی به مناطق مختلف شهرستان به ویژه مناطق روستایی مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و تاکنون در این مسیر اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی تاکید کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده خواهیم کرد .

شایان ذکر است در این روز همزمان 12 پروژه  در بخش شبانکاره به بهره‌برداری رسید و مردم می‌توانند از این پروژه‌ها و طرح‌ها بهره‌مند شوند.

از مهم ترین این پروژه ها  از دبستان روستای لایپه ، خانه بهداشت روستای سراج اباد ، خانه عالم روستای دهداران ، پروژه های تقویت برق بخش شبانکاره واحداث و تکمیل بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر شبانکاره نام برد.

احداث خیابان، میدان، بلوار، کوچه‌ها و معابر و سنگ‌فرش خیابان‌ها و معابر نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که در شبانکاره به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین میدان شهید حیدر رئیسی‌نژاد با اعتبار 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری و سفر استاندار نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر