پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عملیات ساخت دهکده گردشگری بوشهر در ساحل این شهر با حضور امام جمعه و استاندار بوشهر آغاز شد.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر،  همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، عملیات ساخت دهکده گردشگری بوشهر در ساحل بوشهرآغاز شد. دهکده گردشگری بوشهر در دو فاز اجرایی می‌شود
کد خبر: ۹۶۴۸
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عملیات ساخت دهکده گردشگری بوشهر در ساحل این شهر با حضور امام جمعه و استاندار بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر،  همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، عملیات ساخت دهکده گردشگری بوشهر در ساحل بوشهرآغاز شد.
 
دهکده گردشگری بوشهر در دو فاز اجرایی می‌شود

استاندار بوشهردر این مراسم  نقش و اهمیت صنعت توریسم در توسعه همه جانبه را مهم دانست و اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری است که باید از این ظرفیت بهره‌برداری کامل شود.

دکتر مصطفی سالاری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت اجرای طرح دهکده گردشگری بوشهر پرداخت و بیان کرد: این دهکده در دو فاز اجرایی شده است که در فاز نخست 70 هکتار از اراضی ساحلی به طرح‌های مختلف گردشگری اختصاص می‌یابد.
 
135 میلیارد ریال برای اجرای دهکده گردشگری بوشهر مصوب شد
 
وی با بیان اینکه در مرحله دوم اراضی دهکده گردشگری به 90 هکتار افزایش می‌یابد تصریح کرد: برای اجرای مرحله نخست زیرساخت‌های این دهکده با اعتبار 135 میلیارد اجرا می‌شود که بوستان ولایت این دهکده اردیبهشت سال 1394 افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبار یاد شده از سه محل تامین شده است تصریح کرد: از 135 میلیارد ریال اعتبار دهکده گردشگری، 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به مناطق جنوبی استان، 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و 35 میلیارد ریال هم از محل اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر تامین شده است.

دکترسالاری با اشاره به اینکه بخش خصوصی در دهکده گردشگری مشارکت دارد بیان کرد: پس از اجرای زیرساخت‌های لازم در دهکده گردشگری بوشهر، بخش خصوصی در حوزه‌های هتل‌سازی، رستوان‌سازی و واحدهای تفریحی اقامتی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

استاندار بوشهر افزود: با ایجاد دهکده گردشگری از یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه ساحلی استفاده می‌شود که زمینه‌ بهره‌برداری از بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ساحل فراهم می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر