سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۷۱۳
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۹۹.۵ درصد از فرهنگیان این استان نوبت اول و ۷۰ درصد نیز نوبت دوم واکسن مقابله با کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد حصیری روز شنبه در آئین آغاز انتخابات انجمن اولیا و مربیان استان بوشهر در دبستان کوثر شهر اهرم  مرکز شهرستان تنگستان افزود: واکسیناسیون فرهنگیان به عنوان نخستین گام مهم برای بازگشایی مدرسه‌ها به شمار می‌رود.

وی یادآورشد: با توجه به کاهش سن واکسیناسیون در استان امید می‌رود تا اوایل مهر اولیا دانش‌آموزان به ویژه اولیا دانش‌آموزان ابتدایی واکسینه شوند.

حصیری گفت: اگر چه این تشکل از سال‌های گذشته وجود داشته اما تجریه نشان می‌دهد از این ظرفیت مهم به خوبی استفاده نشده است.

وی افزود: انتخابات انجمن‌های اولیا و مربیان مدرسه‌های استان بوشهر از امروز آغاز و تا پایان مهرماه همزمان با هفته پیوند اولیا و مربیان پایان می‌یابد.  

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:زیست بوم جدید این فرصت را فراهم کرده است تا این تشکل، نقش مهم و اساسی خود را  در فرایند آماده سازی مدرسه‌ها و در بحث اقناع سازی خانواده‌ها ایفا کند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدت ۲ سال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تبدیل فضای آموزش حقیقی به مجازی والدین و دانش آموزان از فضای واقعی، معنوی و علمی آموزشگاه به دور بوده‌اند و در این شرایط اصحاب رسانه، نهادها و مسئولان محلی باید آموزش و پرورش را در راستای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، اقناع افکار عمومی، همراهی و مشارکت خانواده‌ها در بازگشایی مدارس یاری کنند.

بهرام مغدانی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ باید ۲ هزار انجمن اولیا و مربیان با ۱۷ هزار و ۱۰۰ نفر عضو انتخاب و بعنوان بازوانی قوی در کنار مدرسه‌های استان به ایفای نقش بپردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر