جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: بیانات اخیر مقام معظم رهبری راهگشا و پشتوانه تیم مذاکره کننده مسائل هسته ای است.به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، به توافق بد رضایت نداریم و باید حربه تحریم را از دست دشمن خارج کنیم.وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تاکنون با منطق حرکت کرده و در آینده نیز با منطق ادامه می دهد و ملت ایران عادت ندارد که به زورگویی دشمن گوش کند.
کد خبر: ۹۶۷۵
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: بیانات اخیر مقام معظم رهبری راهگشا و پشتوانه تیم مذاکره کننده مسائل هسته ای است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، به توافق بد رضایت نداریم و باید حربه تحریم را از دست دشمن خارج کنیم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تاکنون با منطق حرکت کرده و در آینده نیز با منطق ادامه می دهد و ملت ایران عادت ندارد که به زورگویی دشمن گوش کند.

مصلح حضور باشکوه مردم دشتستان در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه وفاداری مردم به نظام، تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و جلوه ای از وحدت و همدلی مردم با مسوولان خواند.

امام جمعه برازجان یادآورشد: همچنین استقامت و پایداری در برابر زیاده خواهی استکبارگران نیز در این راهپیمایی نمود پیدا کرد و نشان داد که ملت ایران پای این انقلاب ایستاده اند و از ارزشها کوتاه می آیند و باید از این مردم که خالصانه در دفاع از اهداف نظام حرکت کرده اند، تقدیر کرد.

مصلح، به 25 بهمن سالروز صدور حکم سلمان رشدی مرتد اشاره کرد و ادامه داد: استکبار جهانی بعد از پذیرش قطعنامه 598 خیال کرد که نظام در برابر آنها کوتاه آمده و با اهانت به مقدسات، دین و ایمان مردم را نشانه گرفتند که حکم امام خمینی(ره) در ارتباط با سلمان رشدی نشان داد که هیچ زمانی نمی توان با مقدسات ملت مسلمان ایران بازی کرد.

امام جمعه برازجان بیان کرد: امروز نیز دشمنان شمشیر را از رو بسته اند و ما باید هوشیار باشیم و پرچم اسلام را برافراشته نگه داریم.

مصلح به سالروز اشغال سفارتخانه اسراییل در تهران پس از پیروزی انقلاب و تاسیس سفارت فلسطین به جای آن اشاره کرد و افزود: اکنون که 36 سال از آن ایام می گذرد با همان شور و شوق از فلسطین حمایت می کنیم.

شهر 100 هزار نفری برازجان مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر