جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۷۹۶
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه از اصحاب رسانه این شهرستان خواست تا با آموزش و اطلاع‌رسانی گسترده مردم را برای دریافت واکسن کرونا تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش فکرشهر، عصمت حیدری روز یکشنبه در بیانیه‌ای با تقدیر از همکاری و همیاری اصحاب  رسانه این شهرستان برای کمک به اجرای برنامه و طرح‌های بهداشتی و درمانی بویژه مقابله با بیماری کووید ۱۹ افزود: باتوجه به کاهش مکرر محدویت‌های سنی واکسیناسیون در شهر و برداشته شدن کامل محدودیت سنی در روستاها، استقبال مردم کمتر از حد مورد انتظار است و  با این روند نمی‌توان انتظار مهار بیماری را داشته باشیم.

وی اظهارداشت: خبرنگاران همیشه در صحنه این شهرستان بلحاظ جایگاه و نقش والایی که در تنویر افکار عمومی دارند، برای تشویق و ترغیب مردم و جلوگیری از انتشار مطالب و کلیپ‌های غیر واقعی در زمینه واکسیناسیون بیش از گذشته ما را یاری کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن همشهریان  واکسینه شوند.

حیدری  گفت: برای تسریع در واکسیناسیون واجدین شرایط در این شهرستان، ساعات کاری مراکز تزریق واکسن افزایش یافته است.

وی افزود: سه پایگاه تجمیعی تزریق واکسن کرونا در سه نقطه شهر شامل ۲ سالن ورزشی غدیر و شهید عبدویی و سالن حوادث فعال است که ساعت کاری آنها افزایش و در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعدازظهر ۱۷:۳۰ تا ۲۳ شب تعیین شده است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: تزریق واکسن کرونا در پنج مرکز جامع خدمات سلامت  روستایی واقع در مال خلیفه، محمدصالحی، شول، چهارروستایی و حسینیه امام خمینی (ره) جزیره شمالی بندرریگ در حال انجام است و علاوه بر این مراکز، در برخی روستاها  تیم‌های سیار در خانه‌های بهداشت یا مساجد و حسینیه ها با حضور پزشک مستقر می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر