چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۸۲۸
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹

فکرشهر: رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه گفت: آمار بستری بیماران کرونایی در این بیمارستان با تلاش مداوم کادر درمان و همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از ۱۸ ماه از شیوع این ویروس به صفر رسید.

به گزارش فکرشهر، دکتر محمد جواد طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ترخیص کامل بیماران مبتلا به کرونا از بیمارستان سوانح سوختگی گناوه، بخش‌های حاد تنفسی و آی سی یو تنفسی این بیمارستان خالی از بیمار مبتلا به کرونا شد.

وی بیان کرد: بیمارستان سوانح سوختگی گناوه از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های سوختگی جنوب کشور و تنها بیمارستان استان بوشهر برای ارایه خدمت به بیماران دچار سوختگی است و در جوار بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان قرار دارد و  از بدو شیوع ویروس کرونا به کمک کادر درمانی شتافت و بخش زیادی از خدمات خود را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داد.

طاهری از همه کادر درمانی بیمارستان‌های کشور به خصوص بیمارستان سوانح وسوختگی گناوه به دلیل تلاش‌های بی وقفه سه ماه گذشته آنها در مقابله با پیک مهیب ویروس دلتا تقدیر کرد.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه گفت: امید می‌رود با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و تلاش کادر درمانی در واکسیناسیون همگانی به زودی شاهد قطع زنجیره و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا باشیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان است و هم اینک در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر