سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن عاطفه‌های کتاب در استان بوشهر برگزار می شود.به گزارش فکرشهر، فرید محبی صبح شنبه در حاشیه نشست با مسئولان اداره کل ارشاد بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره به عنوان یار و یاور کمیته امداد، نقش بسیار مهمی در برنامه‌های این نهاد داشته‌اند.وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از خدمات کمیته امداد به نیازمندان و مددجویان توسط مردم صورت می‌گیرد و ما نیز تلاش داریم تا با اجرای طرح‌های مختلف، زمینه مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های کمیته امداد را فراهم سازیم.
کد خبر: ۹۶۸۷
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن عاطفه‌های کتاب در استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر، فرید محبی صبح شنبه در حاشیه نشست با مسئولان اداره کل ارشاد بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره به عنوان یار و یاور کمیته امداد، نقش بسیار مهمی در برنامه‌های این نهاد داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از خدمات کمیته امداد به نیازمندان و مددجویان توسط مردم صورت می‌گیرد و ما نیز تلاش داریم تا با اجرای طرح‌های مختلف، زمینه مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های کمیته امداد را فراهم سازیم.

محبی از برگزاری جشن عاطفه های کتاب در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این جشن در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان بوشهر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی تشویق و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و دوستی با کتاب را از مهمترین اهداف انعقاد تفاهم‌ همکاری با ارشاد عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در قالب جشن عاطفه‌های کتاب یک دعوت همگانی برای اهدای کتاب در کنار دیگر هدایای روز جشن عاطفه‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: این تفاهم‌نامه طی سه سال اجرا می‌شود و در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها در روزهای جشن عاطفه ها برگزار خواهد شد.

به نوشته ی مهر، وی از تشکیل یک کمیته مشترک بین مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مسئولان کمیته امداد امام خمینی استان برای اجرای مناسب این طرح خبر داد.

وی در پایان به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اشاره کرد و افزود: هر چند تکنولوژی‌های جدیدی برای ارائه اطلاعات ایجاد شده است ولی کتاب هنوز هم دارای جایگاه ویژه و ممتازی است و باید تلاش کنیم تا کتاب‌خوانی به خوبی ترویج شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر