پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر نیازمند ۱۱۵ میلیارد تومان است.به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی حقیقی اظهار داشت: ستاد دیه در نقاط مختلف تلاش های بسیار زیادی را به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر نقد دارد و در استان بوشهر نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.وی از آزادی ۶۹ نفر از زندانیان غیرعمد استان بوشهر در سال جاری با تلاش‌های ستاد دیه خبر داد و اضافه کرد: این افراد هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند که برای آزادی آنها سه میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال پرداخت شد.
کد خبر: ۹۷۰۸
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر نیازمند ۱۱۵ میلیارد تومان است.

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی حقیقی اظهار داشت: ستاد دیه در نقاط مختلف تلاش های بسیار زیادی را به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر نقد دارد و در استان بوشهر نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی از آزادی ۶۹ نفر از زندانیان غیرعمد استان بوشهر در سال جاری با تلاش‌های ستاد دیه خبر داد و اضافه کرد: این افراد هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند که برای آزادی آنها سه میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر ادامه داد: ۲۲ نفر از زندانیان در روز بیست و دوم بهمن‌ماه امسال به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آزاد شدند.

وی تصریح کرد: بدهی این افراد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که از طریق ۵۳۰ میلیون تومان تسهیلات ستاد دیه و ۷۲ میلیون تومان کمک خیرین تامین شد و شاکیان نیز از ۶۰۰ میلیون تومان طلب خود گذشتند.

موسوی خاطرنشان ساخت: هم اکنون ۱۱۵ نفر زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر در انتظار آزادی هستند که برای آزادی این افراد ۱۱۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی با بیان اینکه ۲۸ نفر از این افراد به جرم تصادفات در زندان هستند، افزود: برای آزادی این افراد از تسهیلات ستاد دیه، بخشش طلبکاران و کمک‌های خیرین استفاده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر