سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ پیش از ظهر امروز؛
فکرشهر: وی ادامه داد: در نظر داریم بخش کولونوسکوپی که راه تشخیص مشکلات روده ی بزرگ است را نیز در مرکز ایجاد نماییم که همراه با ویدئو کواونوسکوپی، تاکنون ...
کد خبر: ۹۷۳۰
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۲

فکرشهر: بخش اندوسکوپی بیمارستان 17 شهریور برازجان با حضور فوق تخصص گوارش و کبد پیش از ظهر امروز، دوشنبه، 27 بهمن ماه افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش فکرشهر، دکتر بابازاده در این آیین  در جمع خبرنگاران دشتستان، گفت: مرکز فعال شده، دومین بعد از مرکز استان می باشد که خدمات مربوط به بیماران دستگاه گوارشی و کبدی در بحث تشخیص و درمان را انجام خواهد داد.

وی توضیح داد: با راه اندازی این مرکز اندوسکوپی، اعزام بیماران به شهر بوشهر و یا استان های هم جوار به طور کامل مرتفع شده و علاوه بر خدمت رسانی به شهروندان دشتستانی، به اهالی سایر شهرستان ها نیز می تواند خدمات ارائه نماید.

این فوق تخصص دستگاه گوارش و کبد بیمارستان برازجان ابراز امیدواری کرد: تلاش داریم با تکمیل و تجهیز این مرکز و افزایش دستگاه های جدید، اعزام بیماران از برازجان به مرکز استان یا شهرستان های هم جوار به صفر نزدیک شود.

دکتر سینا بابازاده افزود: در این مرکز کلیه ی بیماری های گوارشی و کبدی در مدت زمان کم تر قابل بررسی، تشخیص و درمان است و هزینه ها نیز با تعرفه ی دولتی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار فکرشهر، رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز گفت: در حال حاضر، دکتر باقرزاده 30 تا 35 بیمار را ویزیت می کند که در صورت نیاز به اندوسکوپی، به صورت متمرکز تمام خدمات در بیمارستان 17 شهریور برازجان موجود است و همین امر نیاز به طی مسافت و ارجاع و کاهش خطرات و بار درمان مرکز استان را کاهش می دهد.

دکتر مرادی افزود: تا کنون حدود 70 میلیون تومان برای تجهیز این مرکز هزینه شده است.

وی ادامه داد: در نظر داریم بخش کولونوسکوپی که راه تشخیص مشکلات روده ی بزرگ است را نیز در مرکز ایجاد نماییم که همراه با ویدئو کواونوسکوپی، تاکنون 92 میلیون تومان برای ان هزینه کرده ایم و در 3 تا 5 ماه آینده به دستمان رسیده و نصب خواهد شد.

دکتر مرادی اضافه کرد: ما دومین مرکز دولتی ارائه ی خدمات اندوسکوپی در استان را راه اندازی کرده ایم که هزینه ی 285 هزار تومانی آزاد برای انجام اندوسکوپی، در این مرکز، با تعرفه ی دولتی، در صورت بیهوشی با 25 هزار تومان و بدون بی هوشی با 14 هزار و 600 تومان انجام می شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر