پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۶۰۱
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش دیلم گفت: ۳۰۰ بسته نوشت افزار برای حمایت و ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اهدا و توزیع شد.

به گزارش فکرشهر، محمد اکبری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته‌های حمایتی اهدایی دانش‌آموزی به همت انجمن خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار این شهرستان تهیه و به کمک مدیران مدارس، بین دانش آموزانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.
وی اظهارداشت: برای  اجرای عدالت آموزشی، تلاش داریم دانش‌آموزان نیازمند از هیچ حقی محروم نشوند و همچون سایر دانش‌آموزان برخوردار از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی استفاده کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش دیلم افزود: بسته‌های حمایتی تحصیلی، نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک همه ساله به همت خیران تهیه و  در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
وی اظهارکرد: به منظور مقابله با بیماری کووید ۱۹ ، اقدام‌های متعددی توسط این مدیریت انجام شده است که ضدعفونی کردن مدارس ، خرید، تولید و توزیع ماسک و تهیه مواد ضدعفونی از جمله آنها است.

اکبری گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون مقادیر قابل توجهی ماسک و مواد و دستگاه‌های ضدعفونی در بین مدارس شهرستان دیلم توزیع شده است .

معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش دیلم یادآورشد: به‌منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و مراقبت ایمنی هرچه بیشتر مدارس، تعداد ۵۰ هزار ماسک و ۴۰۰ لیتر مایع ضدعفونی دست و سطوح به مدارس در سال تحصیلی جاری تحویل شده است‌.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر دارای ۷۶۰۰ دانش آموز است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر