پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعاون روستایی استان بوشهر گفت: به منظور تنظیم بازار و توجه به نیازهای مردم درشب عید، قرارداد خرید 900 تن میوه در این استان منعقد شد.به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی قنبری سه شنبه شب در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر افزود: براساس این قرارداد 700 تن پرتقال از استان مازندران و 200 تن سیب سرخ از سمیرم اصفهان خریداری می شود.وی اضافه کرد: مباشر کل خرید و نمایندگان شهرستانی استان بوشهر در زمینه تامین میوه شب عید مشخص شده است که باید 30 میلیارد ریال به صورت نقدی به طرف های قرارداد پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۷۷۴
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: مدیرکل تعاون روستایی استان بوشهر گفت: به منظور تنظیم بازار و توجه به نیازهای مردم درشب عید، قرارداد خرید 900 تن میوه در این استان منعقد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی قنبری سه شنبه شب در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر افزود: براساس این قرارداد 700 تن پرتقال از استان مازندران و 200 تن سیب سرخ از سمیرم اصفهان خریداری می شود.

وی اضافه کرد: مباشر کل خرید و نمایندگان شهرستانی استان بوشهر در زمینه تامین میوه شب عید مشخص شده است که باید 30 میلیارد ریال به صورت نقدی به طرف های قرارداد پرداخت کنند.

قنبری ادامه داد: هم اکنون درحال پیگیری برای تعیین قیمت 26 هزار ریال برای هر کیلو گرم پرتقال و 27 هزار ریال برای هر کیلو سیب هستیم که هنوز نهایی نشده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان بوشهر بیان کرد : قیمت نهایی این دو محصول برای ارائه در نورزو توسط کمیته راهبری تعاون روستایی کشور برای استان ها مشخص می شود.

وی درباره خرید توافقی محصول گوجه فرنگی استان بوشهر گفت: برنامه ای در این زمینه به این اداره کل ابلاغ نشده است.

قنبری یادآورشد: درسال گذشته 70 هزار تن از محصولات گوجه فرنگی استان بوشهر از کشاورزان با قیمت توافقی خریداری کردیم که حجم عمده ای از آن روی دست دولت باقی ماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر