سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: وی ادامه داد: نهی از منکر و امر به معروف سرلوحه کار ماست ولی هرجا که تمکین وجود ندارد نیز این اختیار را داریم که هیچ چیز را با جان و سلامت مردم عوض نکنیم...
کد خبر: ۹۷۹۷
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: مانور بسیج سلامت نوروزی نوروز 94، صبح امروز، پنج شنبه، 30 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در دشتستان آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این آیین که کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز حضور داشتند، دکتر علیرضا حاجیونی گفت: مانور سراسری طرح ضربت سلامت نوروزی از امروز آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 95 نیز ادامه خواهد یافت.

\n\n

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: برای ما در شهرستان امنیت جسمی و روانی اهمیت زیادی دارد که بخشی از آن به امنیت غذایی برمی گردد.

\n\n

وی ادامه داد: استان بوشهر و مناطق جنوبی کشور در ایام نوروز نسبت به سایر نقاط کشور، مهمان پذیرتر می باشند و به همین دلیل باید به سمتی پیش رویم که اطمینان خاطر مردم در مورد تهیه و نگهداری و توزیع مواد غذایی فراهم شود.

\n\n

\n\n

دکتر حاجیونی با اشاره به این که نظارت بر اماکن غذایی در طول سال نیز وظیفه ی بهداشت و درمان می باشد، افزود: با این حال در این ایام تاکید بیشتری بر موضوع داریم.

\n\n

وی با تاکید بر این که هرجا مردم متضرر شوند ما وظیفه داریم تذکر دهیم، گفت: طبق آموزه های دینی تذکرات، رفتار و حرکات ما باید آن قدر نافذ باشد که اثربخشی لازم را داشته باشد.

\n\n

وی ادامه داد: نهی از منکر و امر به معروف سرلوحه کار ماست ولی هرجا که تمکین وجود ندارد نیز این اختیار را داریم که هیچ چیز را با جان و سلامت مردم عوض نکنیم.

\n\n

حاجیونی اظهار داشت: مهم این است که ما خودمان به کاری که انجام می دهیم اعتقاد قلبی داریم و بر همین اساس نیز انتظار داریم گزارشات ارسالی از مردم دارای نتایج محسوس و قابل بیانی باشد که ارزش هزینه و وقتی که گذاشته می شود را نیز داشته باشد.

\n\n

وی با تقدیر از همه ی ارگان های درگیر طرح اضافه کرد: امیدوارم مردم شهرستان به انچه لیاقتش را دارند برسند و دشتستان کم ترین حادثه و دغدغه را داشته باشد.

\n\n

\n\n

رییس بهداشت محیط و حرفه ای استان بوشهر نیز در این آیین گفت: در بهترین روزهای سال که همه ی مردم در حال استراحت و در کنار خانواده هایشان هستند، همکاران ما برای حفظ سلامت عموم مردم، همشهریان و مسافران عزیز، زحمت می کشند و در سراسر شهرستان ها حضور دارند.

\n\n

مهندس توبه خاک افزود: گواه امر هم این است که در چند سال اخیر، هیچ طغیان یا ورود بیماری در استان گزارش نشده است و این حاصل تلاش پرسنل بهداشت محیط می باشد.

\n\n

وی با تقدیر از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دشتستان و دکتر حاجبونی، انجام موفقیت امیز مانور امسال را نیز آرزو نمود. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، طرح ضربت سلامت در دشتستان با حضور کارشناسان و تکنسین های بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان و با همکاری دیگر ارگان های شهرستان از محل فرمانداری دشتستان آغاز شد. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر